  • 1. Data: 2009-12-30 18:16:54
    Temat: Przeszukwiarki usenetu.
    Od: "rootshell " <r...@g...pl>

    Witajcie.
    Chciałem dziś przeszukać usenet i zdziwiłem się nieco...
    http://groups.google.com wyrzuca linki do wszystkiego tylko nie do usenetu.
    Inne adresy, z których korzystałem kiedyś przekierowują do Google'a, a na
    polskich stronach typu 'http://usenet.gazeta.pl' lub 'http://niusy.onet.pl'
    przeszukiwarek na pierwszy rzut oka nie widać.
    Może ktoś mnie oświeci co jest grane, inaczej niedługo zacznę wierzyć w
    spiskową teorię dziejów.
    Pozdrawiam.
    R.

  • 2. Data: 2009-12-30 18:27:13
    Temat: Re: Przeszukwiarki usenetu.
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule rootshell napisał(a):

> [...]
    > przeszukiwarek na pierwszy rzut oka nie widać.
    > Może ktoś mnie oświeci co jest grane, inaczej niedługo zacznę wierzyć w

    http://groups.google.pl/advanced_search?q=&

    To jeszcze w miarę działa.

    Przynajmniej po wprowadzeniu, że interesuje Cię np. hierarchia pl.*.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 3. Data: 2009-12-30 18:36:14
    Od: "rootshell " <r...@g...pl>

    Średnio raczej działa - nie zwróciła mi żadnych grup typu pl.sci*
    Wszystkie zaczynają się od 'http://*.fora*.pl

    ..

  • 4. Data: 2009-12-30 18:44:58
    Od: "APR" <n...@o...pl>

    Użytkownik "rootshell " <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Średnio raczej działa - nie zwróciła mi żadnych grup typu pl.sci*
    > Wszystkie zaczynają się od 'http://*.fora*.pl

    Bo dzisiaj to sa tylko fora i blogi.
    Trybu tekstowego to juz tylko kombatanci uzywaja.
    A tym mlodszym jakby tak zabrac myszke to juz komputer
    nie do uzytku.
    AR

  • 5. Data: 2009-12-30 19:41:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "rootshell " <r...@g...pl> writes:

    > Witajcie.
    > Chciałem dziś przeszukać usenet i zdziwiłem się nieco...
    > http://groups.google.com wyrzuca linki do wszystkiego tylko nie do usenetu.

    U mnie jest takie cuś do zaznaczenia:

    Search: (*) all groups ( ) Google Groups

    Zaznacz Google Groups, to będzie szukało w usenecie.

    MJ

  • 6. Data: 2009-12-30 20:05:07
    Od: "rootshell " <r...@g...pl>

    Działa, po zaznaczeniu 'google groups', musiałem jeszcze wybrać 'odpowiedzi
    w języku polskim'.
    Dzięki.