  • 1. Data: 2009-04-23 22:37:00
    Temat: nbox recorder + dreambox 500s
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    Hej,

    możecie zaproponować najlepsze rozwiązanie podłączenia tych dwóch urządzeń,
    aby działały z pełną funkcjonalnością (nagrywanie, oglądanie innego programu
    na nboxr, prawidłowe działanie dream'a). Powiem szczerze, że najbardziej
    zależy mi na jak majmniejszej ilości kabli idących zza okna małą dziurą do
    mieszkania :) W chwili obecnej są na talerzu dwa konwertery podłączone do
    diseq'a na zewnątrz i jednym przewodem zapodaje to do mieszkania, do dreama
    i dalej tymczasowo przez przelotkę do nbox r (notabene słyszałem, że są
    jakieś problemy z fergusonami i jakieś uszkadzanie głowic w ferdkach - u
    mnie póki co to działa ale wiem, że nie jest to chyba dobre rozwiązanie -
    choć przyznam, że prawie pół roku tak był podłączony biały nbox i wszystko
    działało ok) - w każdym razie chcę to teraz połączyć tak jak nalezy dość
    szybko - stąd moje pytanie.

    Pozdrawiam,
    K.

  • 2. Data: 2009-04-23 22:53:40
    Temat: Re: nbox recorder + dreambox 500s
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    Już sobie poradziłem - nie było pytania... ;)

    Dream robi wypad a co do nboxa - to już się posiłkuję materiałami z n.pl...

    pozdr