  • 1. Data: 2011-11-08 20:20:28
    Temat: nie działa połączenie playera dvd i TV poprzez euro-euro
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Telewizor Samsung LE23R7, ma ponizsze wejscia i istniejace juz podpiecia
    sprzetowe:

    http://iv.pl/images/82580322876823332839.jpg

    - żółty chinch i dwa czarne, to podpiety juz _pierwszy_player_dvd_ (wiem, po
    kompozycie...) i glosniki;
    - bialy kabel, to antena, tv kablowa;
    - wtyczka eurozłączowa, to podpiety dekoder cyfrowy tv kablowej;

    Do tego TV chce podpiac _drugi_player_ , mantę, starocie; ma taką tylna
    scianę wejsc:

    http://iv.pl/images/76127588004500929387.jpg

    Dlaczego najprostsze podpiecie manty do TV poprzez euro-euro nie działa?
    Tzn:
    po polaczeniu manty i TV kablem euro-euro efekt jest taki: włączam przycisk
    power manty - znika obraz telewizyjny i widac, że TV "przełącza" sie w tryb
    drugiego playera, ale pokazuje na monitorze TV info, że "brak sygnału".
    Zmienialem kable euro-euro i probowalem oba wejscia euro w TV.

    drobna uwaga: połaczenie manty i TV po komponencie dziala bez zarzutu.

  • 2. Data: 2011-11-09 06:03:17
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Masz w DVD i TV in-out Ypby.
    Podlacz e "czincze" video i 2 audio i mas zz glowy.
    Moze manta w ustawieniach ma wyjscie HD wlaczone?

  • 3. Data: 2011-11-09 09:47:08
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    wchpikus in news:j9d535$2uoi$1@news2.ipartners.pl
    > Masz w DVD i TV in-out Ypby.
    > Podlacz e "czincze" video i 2 audio i mas zz glowy.

    napisalem, że tak w ogole, to podlaczyc dało się - po komponencie. czyli
    działa.
    Pytalem (czytałeś?), co moze byc przyczyną, ze _nie_dziala_ polaczenie
    _scart-scart_ (i opisalem w jaki sposob nie działa) .

    > Moze manta w ustawieniach ma wyjscie HD wlaczone?

    akurat ta manta - lekko wiekowa - nie ma na tyle zaawansowanego menu, by móc
    to (i tym podobne sprawy) ustawiać. Zadnych ustawien/przestawien tyczących
    sygnalu, wyjść, rgb,nie-rgb, itp itd.