  • 41. Data: 2009-03-16 13:18:38
    Temat: Re: nie widze filmu na TV
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Andy pisze:
    > "Marrcino" <n...@n...pl>

    > Ciekawe, popatrzmy, Marcino, Marcino, Marcino. Dziwne, nie widze zadengo
    > merytorycznego posta od takiego osobnika. Dziwne - jak przekupiles
    > pielegniarza, zeby cie dopuscil do komputera ?
    >
    > Andy

    Jak sie czytac nie umie i wyszukuje po nie tym nicku to tak wychodzi...

  • 42. Data: 2009-03-16 19:27:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > No tak, bo XviD jak wiadomo przecież nie może znakomicie zastąpić DivXa. A
    > masz oba, pytanie tylko po jakie licho?

    DivX jest do filmów DivX, a xVid do filmów xVid. Program sobie dobierze
    już odpowiedni kodek przy odtwarzaniu.
    Zresztą mogę odinstalować ten kodek xVid i zobaczyć jaka będzie różnica.

    > A można wiedzieć za co miałbym przepraszać? Usuniesz wtedy pirackiego
    > CoreAVC z dysku czy jak?

    Większego cymbała w usenecie nie widziałam. Nawet nie chciało Ci się
    zajrzeć (albo nie masz przeglądarki internetowej) do linka jakiego podałam
    wyżej. To jest cymbale ten CoreAVC.

    --
    animka

  • 43. Data: 2009-03-16 20:29:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 20:27:12 +0100, animka napisał(a):

    > DivX jest do filmów DivX, a xVid do filmów xVid. Program sobie dobierze
    > już odpowiedni kodek przy odtwarzaniu.

    Jedno i drugie to MPEG4 Advanced Simple Profile i XviD doskonale sobie
    radzi z DivX, podobnie jak odwrotnie. Dwa kodeki są zupełnie zbędne.

    > Zresztą mogę odinstalować ten kodek xVid i zobaczyć jaka będzie różnica.

    A rób sobie co chcesz, twoje małpy i twój cyrk.

    > Większego cymbała w usenecie nie widziałam.

    Siła twoich argumentów jest po prostu porażająca, czuję się boleśnie
    ugodzony tym jakże błyskotliwym rozpoznaniem ;>

    > Nawet nie chciało Ci się
    > zajrzeć (albo nie masz przeglądarki internetowej) do linka jakiego podałam
    > wyżej. To jest cymbale ten CoreAVC.

    Popatrz UWAŻNIE na screena którego zamieściłaś parę postów wcześniej:

    http://img201.imageshack.us/my.php?image=capture1503
    2009193635.jpg

    Rozumiem, że twierdzisz, że w katalogu CoreAVC (to ten piętro wyżej nad
    zaznaczonym przez ciebie) mieści się Orban? A może utworzyły go krasnoludki
    żeby schować w nim sierotkę Marysię?

    Nawiasem mówiąc, jak chcesz robić z siebie idiotkę to czyń to chociaż z
    klasą.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 44. Data: 2009-03-16 23:08:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Popatrz UWAŻNIE na screena którego zamieściłaś parę postów wcześniej:
    >
    > http://img201.imageshack.us/my.php?image=capture1503
    2009193635.jpg

    Tam, pod tym core avc jest tylko plik "coreavc.ico".
    Ściągnij sobie ten kodec 8,4 pod Windows XP, zainstaluj i sprawdź.
    Przestań się czepiać.
    Podam Ci nawet linka do tego kodeka:
    Codec 8.4
    dla Windows 2000, 2003, XP, VISTA
    http://ada.pl/download.php?plik=wszystkie

    > Nawiasem mówiąc, jak chcesz robić z siebie idiotkę to czyń to chociaż z
    > klasą.

    Vice versa I klaso :D

    --
    animka

  • 45. Data: 2009-03-17 10:16:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 00:08:38 +0100, animka napisał(a):

    2009193635.jpg

    > Tam, pod tym core avc jest tylko plik "coreavc.ico".

    I pewnie cały katalog jest żeby wprowadzać lud w błąd. No dalej, jak bardzo
    się postarasz to może w to nawet uwierzysz. Zwłaszcza jak poczytasz poniżej
    opis co się znajduje w twoim Codec 8.4

    > Ściągnij sobie ten kodec 8,4 pod Windows XP, zainstaluj i sprawdź.

    Nie mam XP i w sczególności nie mam potrzeby instalowania tego pakietu.

    > Przestań się czepiać.
    > Podam Ci nawet linka do tego kodeka:
    > Codec 8.4
    > dla Windows 2000, 2003, XP, VISTA
    > http://ada.pl/download.php?plik=wszystkie

    Z opisu:

    Features of "Codec":

    ? DivX Pro 6.8.4 Codec Full
    ? XviD 1.1.3
    ? Cinepak Codec 1.10.0.26
    ? Ligos Indeo XP Codec 5.2820.15.58
    ? CoreAVC Video Codec 1.8.0.0
    ? CoreAAC Audio Decoder 1.2.0.575 rev.3
    ? AC3Filter 1.51a
    ? Fraunhoffer IIS Mpeg Layer-3 ACM Codec 3.4.0.0
    ? MPEG Layer-3 Audio Decoder 1.9.0.311
    ? Ogg Vorbis 1.1
    ? Ogg Vorbis DirectShow Filter Decoder 1.1.7.9
    ? Ogg Vorbis DirectShow Filter 0.9.9.6
    ? Ogg Vorbis Audio ACM Codec 0.0.3.6

    Nielegalne są w tym pakiecie: DivX Pro (kosztuje 20$, inna sprawa z free,
    no ale widać co jest w pakiecie) i CoreAVC (koszty: 8$ wersja standard, 15$
    wesja pro), wątpliwa jest legalność kodeka Fraunhofer IIS, tak więc bardzo
    dziękuję, nie skorzystam - tym bardziej, że nie narzekam na niedziałające
    multimedia.

    > Vice versa I klaso :D

    <DAĆ JEJ SZANSĘ>
    No dalej, postaraj się bardziej :P