  • 1. Data: 2009-09-22 06:31:06
    Temat: nie wytrzymałem i kupiłem :-)
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    takze witam ponownie :-) Obiektem moich wieloletnich westnien byla
    zanabyta wlasnie VFR RC36 z rocznika 97 w nieczestym malowaniu
    granatowym. :-)

    tylko teraz musze znalesc czas na jezdzenie :/

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.kmciesielski.pl

  • 2. Data: 2009-09-22 07:46:14
    Temat: Re: nie wytrzymałem i kupiłem :-)
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Gratuluje, gratuluje - bardzo dobry wybór. Zapraszam na www.vfr-oc.pl

  • 3. Data: 2009-09-22 09:24:08
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Miecio pisze:

    > Gratuluje, gratuluje - bardzo dobry wybór. Zapraszam na www.vfr-oc.pl

    wiem, dzieki - szkoda ze strona nie dziala

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.kmciesielski.pl

  • 4. Data: 2009-09-22 09:24:41
    Od: Magic <m...@w...pl>

    K.M.C. pisze:
    > takze witam ponownie :-) Obiektem moich wieloletnich westnien byla
    > zanabyta wlasnie VFR RC36 z rocznika 97 w nieczestym malowaniu
    > granatowym. :-)

    Gratz. Ale full granat czy Rothmans ?

    > tylko teraz musze znalesc czas na jezdzenie :/

    Nie kupiłes przecież moto dla przyjemności.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-09-22 09:26:32
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Magic pisze:

    > Gratz. Ale full granat czy Rothmans ?

    a znaczy napisu Rothamns nie ma. JEst taka granotowa lekko wpadajaca we
    fiolet. Znaczek na baku ma niebieski cien, o! :D

    > Nie kupiłes przecież moto dla przyjemności.

    wlasnie w sumie chyba po to zeby miec wyrzuty sumienia, ze zamiast nowej
    pralki i lodowki kupilem moto ;-)

    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.kmciesielski.pl

  • 6. Data: 2009-09-22 09:29:39
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    K.M.C. pisze:

    > wiem, dzieki - szkoda ze strona nie dziala

    Ależ działa doskonale

    http://www.vfr-oc.pl/

  • 7. Data: 2009-09-22 09:44:28
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Miecio pisze:

    > Ależ działa doskonale
    >
    > http://www.vfr-oc.pl/
    cały czas mam blad, coz moze admin w pracy zablokowal z zazdrosci ze
    musi fabia jezdzic ;-)

    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.kmciesielski.pl

  • 8. Data: 2009-09-22 09:55:19
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    K.M.C. pisze:

    > cały czas mam blad, coz moze admin w pracy zablokowal z zazdrosci ze
    > musi fabia jezdzic ;-)
    >
    > pzdr

    jaki błąd?? Najwyraźniej masz jakiś problem u siebie.

    http://193.22.169.170/