    From: huberthb <energymix@_NOSPAM_vp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: nietypowe pytanie
    Date: Thu, 22 Aug 2013 11:08:59 +0000 (UTC)

    Witam.
    Nie wiem czy piszę w dobrym miejscu, ale mam pytanie do doświadczonych
    motocyklistów którzy będą w stanie mi pomóc. Mam 20 lat, od dziecka moją
    największą pasją są motocykle szczególnie sportowe.. jeżdziłem na różnych
    motocyklach lecz teraz nadszedł czas na kupno czegoś własnego jakieś 600
    cm myślę nad Yamaha Thundercat 600 ;) i tu pojawia się mój największy
    problem, od urodzenia choruję, moja choroba polega na tym że nie mogę
    stanąć na piętach, palcach co za tym idzie mam problemy z wbijaniem
    wyższego biegu bo jak wiadomo trzeba stopę włożyć pod lewarek i podciągnąć
    go w górę. Bardzo często zastanawiam się jak rozwiązać problem, i jak
    zrobić skrzynię, jedynym moim pomysłem było przełożyć skrzynię na odwrót
    tak jak jest w torówkach Tj. 1 bieg w góre, 2,3,4,5,6 w dół lecz
    zastanawia mnie jak z redukcją ;( Może na tym forum jest osoha któa miała
    podobny problem, lub ktoś kto pomógł by mi rozwiązać tą dziwną zagadkę..