  • 1. Data: 2010-04-24 19:21:08
    Temat: nikon.org pl co się stało???
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl>

    strona nie działa ,o co chodzi????

  • 2. Data: 2010-04-24 19:31:01
    Temat: Re: nikon.org pl co się stało???
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 24 Kwi, 21:21, "artur" <a...@p...onet.pl> wrote:
    > strona nie działa ,o co chodzi????
    U mnie wskakuje pod tym adresem "nikoniarze.pl"
    StaM

  • 3. Data: 2010-04-24 19:37:13
    Od: "artur" <a...@p...onet.pl>

    > U mnie wskakuje pod tym adresem "nikoniarze.pl"
    > StaM

    to nie to...

  • 4. Data: 2010-04-24 20:19:12
    Od: Sawi <s...@p...onet.pl>

    artur pisze:
    > strona nie działa ,o co chodzi????

    Strona działa, dawny nikon.org.pl, bądź forum.nikon.org.pl
    znajduje się pod adresem http://forum.nikoniarze.pl
    Natomiast pod http://nikoniarze.pl znajduje się mały serwis www,
    zresztą na nim jest link do forum.
    Info o powodach zmiany można znaleźć na samym forum.
    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 5. Data: 2010-04-25 07:24:50
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-04-24 21:21, artur pisze:
    > strona nie działa ,o co chodzi????

    Forum działa pod adresem http://tnij.org/gmy0

    Tomek

  • 6. Data: 2010-04-26 08:27:58
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "artur" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > strona nie działa ,o co chodzi????

    moze to poklosie pogrozek od nikona n/t uzywania ich nazwy w domenach?

    c.

  • 7. Data: 2010-04-26 18:07:41
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-26 10:27, Cezar wrote:
    > moze to poklosie pogrozek od nikona n/t uzywania ich nazwy w domenach?

    Podobno to właśnie konsekwencje za brak cenzury wobec stronki o serwisie.

    Całe zamieszanie wokół sprawy jest śmieszne. Ileż to jedna stronka może
    wprowadzić zamieszania i napsuć nerwów. Szkoda tylko że wciąż brak
    wymiernych skutków akcji.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 8. Data: 2010-04-27 06:22:29
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > strona nie działa ,o co chodzi????

    moze zapytaj sie admina ciołku

  • 9. Data: 2010-04-27 09:25:58
    Od: ps <p...@g...pl>

    dominik pisze:
    (..)
    > Podobno to właśnie konsekwencje za brak cenzury wobec stronki o serwisie.

    Hehe, taaaa... nie ma kasy, nie ma cenzury :D

  • 10. Data: 2010-04-27 15:11:06
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > moze zapytaj sie admina ciołku

    A ty Kokon jesteś kolejnym specjalistą od obrażania ludzi?
    Skąd wiesz, że kiedyś nie spotkasz w realu tego kogo obrażasz?
    Pomijam już, że może dać ci w zęby, ale jak ty będziesz się wtedy czuł?
    Może cierpisz na zespół troll-tureta? Weź się chłopie ogarnij.
    Naprawdę nikt chamstwa nie lubi i nie będziesz błyszczał w ten sposób.