  • Data: 2017-12-10 22:42:59
    Temat: niszczenie felg aluminiowych.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam parę rzeczy z aluminium. np rower, wystajace części nart, parę
    skonstruowanych przydasiów. wybieram aluminium gdzie mogę, bo nie muszę
    malować, (jak chcę to maluje i lakier sie trzyma) nie martwie się o
    korozję. ale dzisiaj ktoś mi pokazał całkowicie przeżartą samochodową
    felgę aluminiowa. nawet takie wielki jak paznokieć purchle lakieru
    odłaziły. Co się tam dzieje z tym alu na felgach? inny gatunek, sól?

    ToMasz