  • 1. Data: 2018-07-26 18:47:07
    Temat: "no mandziejewicz" [R]
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    dziś wielki wielki dzień prawdaż

    nazwałem go "dniem elektrody!"

    2018.07.27 tak sobie nawet myślę, że ważniejszy niż 2004.05.01

  • 2. Data: 2018-08-04 21:54:24
    Temat: Re: "no mandziejewicz" [R]
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    no dobra, jako że dobrych żartów nigdy dość,
    a przy okazji można sprawdzić kto śmiga po grupie...

    mam jednak pytanie... stm32, mam wejście PORTA.0...
    niestety w programie działa jako PORTA.3... mimo ustawienia w cube ok...
    odczyt PA.3 daje ciągłe 0 mimo iż jest ustawiony jako wejście układu...
    może się ktoś spotkał?