  • 1. Data: 2010-08-23 17:18:30
    Temat: nokia n73 i cichy glosnik
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Od jakiegos czasu ,gdy ktos do mnie dzwoni w sluchawce ledwo go slysze,
    pomimo tego ze glosnosc mam ustawiona na max. Nie mam pomyslu co to moze
    byc, zastanawiam sie czy wymienic glosnik, ale czytajac troche na necie
    ciezko bedzie powiedziec, czy to cos zmieni.
    Zatem, jakies pomysly ?

    pozdr

    CeZ__134

  • 2. Data: 2010-08-23 21:49:43
    Temat: Re: nokia n73 i cichy glosnik
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byc, zastanawiam sie czy wymienic glosnik, ale czytajac troche na necie
    > ciezko bedzie powiedziec, czy to cos zmieni.

    Nie wiem jak z n73, ale u mnie w robocie co do sztuki wszystkim e51 zdechł
    głośnik. Po wymianie na nowy działa, ale woleliśmy zmienić marke telefonów.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-08-24 11:38:05
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zatem, jakies pomysly ?

    w moim MyPhone 8815 TV można wejśc w menu serwisowe i poustawiać poziomy
    głośności dla wszystkiego, a więc głośność muzyki, dzwonków, sluchawki,
    głosnika zewnętrznego, radia, mikrofonu.
    Wejście do menu *#3646633# , ale pewnie w noki jest inny kod. :-)