  • 1. Data: 2009-05-12 21:55:57
    Temat: nonoh na e51
    Od: MAT <m...@g...com>

    Dołóż konfig serwera proxy:
    adres: sip:sip.nonoh.net, dziedzina: nonoh.net, nazwa użytkownika i
    haslo - chyba wiadomo ;) (bez domeny - czyli to, co "do" @, pozwolenie
    na routing - nie, tryb transportu - automatycznie, port 5060.

    U mnie zadziałało - mogę dzwonić z nonoha. Tyle że jeszcze nie wiem co
    zrobić z prezentacją numeru: tzn pojawiaja mi się jakieś dziwne numery
    jako CallerID, ew zastrzeżony - mimo że w profilu nonoh zmieniłam że
    ma mi się "przedstawiac" moim numerem komórki.
    Może ktoś sobie z kolei z tym poradził?

    Pozdrowienia

    MAT

  • 2. Data: 2009-05-13 06:54:36
    Temat: Re: nonoh na e51
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

> [...]
    >jako CallerID, ew zastrzeżony - mimo że w profilu nonoh zmieniłam że
    >ma mi się "przedstawiac" moim numerem komórki.

    To co zmieniasz w profilu działa tylko przy dzwonieniu z aplikacji (o ile
    numer jest zarejestrowany). Sposób prezentacji trzeba ustawić na każdym
    urządzeniu, z którego dzwonisz. Wiadomo jak to zrobić dla bramek, dla E51
    nie próbowałem.
    Jednak prezentacja nigdy nie zadziała, jeśli dzwonisz na komórki.

    --
    Radosny