  • 1. Data: 2009-05-12 20:19:09
    Temat: [Orange] Jak uratować środki z promocji "200% gratis"?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Witam!

    I ja i żona mamy sporo (>150 zł każde) niewykorzystanych środków
    uzyskanych w promocji "200% gratis", które nam niedługo przepadną.
    Czy macie pomysł, w jaki sposób można by te środki uratować?
    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to dwukrotne doładowanie konta w
    przeciągu mniej niż 25 dni, by dostać premię z tytułu promocji "Masz za
    staż".
    Niestety, aby skorzystać z tej promocji należy doładować konto gotówką,
    a my już teraz mamy na koncie głównym więcej środków niż jesteśmy w
    stanie wydzwonić, a i na rachunku Profit też mamy punkty, które już nam
    zaczynają przepadać z powodu przeterminowania, więc najchętniej
    użylibyśmy właśnie tych punktów w celu doładowania konta.
    Czy są może jeszcze jakieś inne promocje lub sposoby na uratowanie tych
    promocyjnych środków?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-05-12 20:37:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 12 May 2009 22:19:09 +0200, Chris napisał(a):

    > Czy są może jeszcze jakieś inne
    > promocje lub sposoby na uratowanie tych promocyjnych środków?

    Doładowanie z telefonu z abonamentem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 3. Data: 2009-05-12 20:39:12
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Chris pisze:

    > Niestety, aby skorzystać z tej promocji należy doładować konto gotówką,
    > a my już teraz mamy na koncie głównym więcej środków niż jesteśmy w
    > stanie wydzwonić,

    Może więc nie warto zawracać sobie głowy środkami promocyjnymi, skoro
    nie jesteście w stanie tego wygadać? Widać daliście się skusić
    operatorowi na dużo większe doładowanie, niż potrzebowaliście - tylko po
    to, by dostać coś gratis (czyli dokładnie tak, jak operator by sobie
    życzył).

    Jest kilka sposobów na przedłużenie ważności konta:
    - promocja masz za staż (o czym pisałeś)
    - doładowanie z telefonu abonamentowego (daje 20% gratis na konto
    promocyjne)
    - poszukanie promocji w jakimś banku/portalu na którym doładowuje się
    karty (ostatnio w ING Bank była promocja 10% gratis na konto promocyjne
    w Orange)
    - liczenie na łut szczęścia i poczekanie na promocję: SMS z kodem
    zdrapki pod numer 860, 870, 880 (pod *500 lub u konsultanta *100 można
    dowiedzieć się, czy w danym momencie jest tego typu promocja).

    Marek

  • 4. Data: 2009-05-12 20:49:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jedyne co mi przychodzi do głowy, to dwukrotne doładowanie konta w
    > przeciągu mniej niż 25 dni, by dostać premię z tytułu promocji "Masz za

    Mysle, ze wiecej takich postow na grupie i specjalisci od marketingu w
    Orange dostana wysokie premie.
    Nie dosc, ze ludzie laszcza sie na cos, co im jest niepotrzebne, to jeszcze
    sa gotowi doplacic, zeby utrzymac owe niepotrzebne wirtualne pieniadze :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-12 21:48:10
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 12 May 2009 22:49:10 +0200, SDD napisał(a):

    > Nie dosc, ze ludzie laszcza sie na cos, co im jest niepotrzebne, to jeszcze
    > sa gotowi doplacic, zeby utrzymac owe niepotrzebne wirtualne pieniadze :)

    Sporo racji w tym jest, sam też doszedłem do tego wniosku :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-05-12 22:31:03
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 12 May 2009 22:39:12 +0200, MarekM napisał(a):

    > Może więc nie warto zawracać sobie głowy środkami promocyjnymi, skoro
    > nie jesteście w stanie tego wygadać?

    Te ewentualność tez rozważam i to od razu połączoną z przeniesieniem
    numeru do Play.

    > Widać daliście się skusić
    > operatorowi na dużo większe doładowanie, niż potrzebowaliście - tylko po
    > to, by dostać coś gratis (czyli dokładnie tak, jak operator by sobie
    > życzył).

    Masz rację, ale nie do końca.
    Nasze koszty utrzymania telefonów są zbliżone do minimalnych, gdyż
    doładowujemy zazwyczaj po 50 zł na 3 m-ce, a tylko od czasu do czasu za
    100 zł, gdy jest ku temu jakiś powód. Taka właśnie sytuacja zdarzyła się
    na przełomie roku, gdy wydając dodatkowo tylko 5 zł i robiąc doładowanie
    za 100 zł, udało nam się załapać na 3 promocje jednocześnie:
    - "200% gratis"
    - "Minuty non stop"
    - "Pogadaj sobie"

    A biorąc pod uwagę, że wszystkie rozmowy poza Orange wykonuję z Playa,
    to nie bardzo mam na co zużyć te swoje środki z konta głównego.

> [...]
    > zdrapki pod numer 860, 870, 880 (pod *500 lub u konsultanta *100 można
    > dowiedzieć się, czy w danym momencie jest tego typu promocja).

    Dzięki za te pomysły, teraz już spokojniej będę oczekiwał końca okresu
    ważności tych środków promocyjnych :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-05-12 23:44:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Te ewentualność tez rozważam i to od razu połączoną z przeniesieniem
    > numeru do Play.

    Mialem Ci to nawet zasugerowac, ale nie chcialem byc stereotypowy :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-05-13 05:17:48
    Temat: Re: Jak uratować środki z promocji "200% gratis"?
    Od: t...@g...com

    On 13 Maj, 00:31, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]

    Playa,
    to nie bardzo mam na co zużyć te swoje środki z konta głównego.

    Nowe Orange go to nie jest najlepszy sposób na rozmawianie wewnątrz
    sieci

  • 9. Data: 2009-05-13 05:43:55
    Od: "Kamtzu" <k...@U...tlen.pl>

> [...]
    > zaczynają przepadać z powodu przeterminowania, więc najchętniej
    > użylibyśmy właśnie tych punktów w celu doładowania konta.

    srodki z konta glownego mozesz w calosci sprzedac na allegro (przelew sms),
    skoro dzwonisz z tej karty tylko do orange to mozesz korzystac tylko z konta
    promocyjnego

  • 10. Data: 2009-05-13 07:53:17
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    Witam!

> [...]
    > użylibyśmy właśnie tych punktów w celu doładowania konta.
    > Czy są może jeszcze jakieś inne promocje lub sposoby na uratowanie tych

    Zerknij na promocję w mBank
    http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2009-05/regula
    min_orange_10procent.pdf
    oraz można doładować ponoć - " promocja doładowan 20 za 50. Wyslij
    niewykorzystany kod z karty 50 pod numer 880. Promocja trwa do 23.59 15.5.09
    " informacja z wątku na forum telepolis
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=4957&s
    tart=2220