    From: "mz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: "normalny abo"
    Date: Mon, 19 May 2014 10:49:41 +0200

    Witam
    Czy ktoś wie kto ma teraz normalny abonament ?
    Co nie przeglądam to ceny niby bez zmian (ok 50 - 60 zł na miesiąc) ale w
    jednym nie ma rozmów na stacjonarne trzeba płacić dodatkowo, w drugim
    dodatkowo płatne sms, a w trzecim MB. Dwa lata temu brałem abonament w Play
    i wszystko mam w pakiecie. Co z tego jak porobili cuda nielimitowane jak dla
    mnie 400 minut, które mam to też nielimitowane bo nie wygadam tyle przez
    miesiąc.

    Pozdrawiam
    PS Interesuje mnie abo nie mix czy karta za takie porady dziękuje.