  • 1. Data: 2013-07-03 08:37:06
    Temat: notebooki o określonej rozdzielczości i glarowych ekranach
    Od: yuras <j...@o...pl>

    Czy jest jakaś wyszukiwarka sprzętu/porównywarka cen, która pozwoliłaby
    wyszukać dostępne na rynku notebooki z ekranem 15 cali, rozdzielczością
    1920x1080 i z ekranem typu glare. Może być zagraniczna/obcojęzyczna -
    problem w tym, że nasze z reguły nie dają możliwości określenia
    rozdzielczości i preferencji w rodzaju glara czy mat.

  • 2. Data: 2013-07-03 08:55:26
    Od: m <m...@g...com>

    On 03.07.2013 08:37, yuras wrote:
> [...]
    > problem w tym, że nasze z reguły nie dają możliwości określenia
    > rozdzielczości i preferencji w rodzaju glara czy mat.

    Ceneo. Chyba skapiec.pl , komputronik.

    A czemu glare?

    p. m.

  • 3. Data: 2013-07-03 09:47:41
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 3 lipca 2013 (08:37:06) napisano:

> [...]
    > problem w tym, że nasze z reguły nie dają możliwości określenia
    > rozdzielczości i preferencji w rodzaju glara czy mat.

    kuzniewski.pl

    Tylko, że tam to raczej tylko średnią-wyższą półkę znajdziesz.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 4. Data: 2013-07-03 12:30:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    yuras wrote:
> [...]
    > zagraniczna/obcojęzyczna - problem w tym, że nasze z reguły nie dają
    > możliwości określenia rozdzielczości i preferencji w rodzaju glara

    chyba allegro tez ma taką...

  • 5. Data: 2013-07-03 12:52:39
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    yuras wrote:
> [...]
    > problem w tym, że nasze z reguły nie dają możliwości określenia
    > rozdzielczości i preferencji w rodzaju glara czy mat.

    Mam laptopa 15,6 cala 1920×1080, tyle że mat. I powiem Ci, że jak dla
    mnie taka rozdzielczość przy tej wielkości ekranu jest zbyt duża. Chodzi
    o to, że napisy menu itp. są zbyt małe. A gdyby to był jeszcze lustrzany
    ekran, to jeszcze gorzej by się pracowało. Ale w kapitalizmie każdy może
    mieć to, co lubi - jeżeli go stać :-)

  • 6. Data: 2013-07-03 13:18:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Poldek nabazgrał(a):

> [...]
    > to jeszcze gorzej by się pracowało. Ale w kapitalizmie każdy może mieć to,

    Ja mam 1920x1080 tylko że 16,9" i nie nażekam, jak dla mnie idealne
    wszystko wygląda, jedyna wada to glass bo do mat 3k dopłaty (inny dużo
    wyższy model)

  • 7. Data: 2013-07-03 16:38:55
    Temat: Re: notebooki o określonej rozdzielczości i glarowych ekranach [ORT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 3 Jul 2013 13:18:52 +0200, Chris napisał(a):

    (ciach...)
    > Ja mam 1920x1080 tylko że 16,9" i nie nażekam, jak dla mnie idealne
    ^^^^^^^
    > wszystko wygląda, jedyna wada to glass bo do mat 3k dopłaty (inny dużo
    > wyższy model)

    A powinieneś. Bo Ci najwyraźniej podkreślanie ortograficznych baboli umyka...

    [ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul. ]
    [ (Lew Ashby "Californication 2x05 Vaginatown") ]

  • 8. Data: 2013-07-03 20:05:56
    Od: "kszyhu fr@ckowiak" <k...@g...pl>

    Tutaj - http://cenowarka.pl/?cat=nb?

    --
    This is what he'd always known
    The promise of something greater beyond the water's final horizon

  • 9. Data: 2013-07-04 08:26:11
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> [...]
    > (ciach...)
    > ^^^^^^^
    > A powinieneś. Bo Ci najwyraźniej podkreślanie ortograficznych baboli

    Widziałem jak dałem wyślij, biję się w pierś .. moja wina .. :(