  • 1. Data: 2017-02-06 20:33:19
    Temat: nowa KIA Rio
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Nowa Kia Rio wchodzi do sprzedaży ale cenowo chyba już przesadzają, 48k
    za podstawowe miejskie auto? Tyle zapłaciłem 6 lat temu za nowego ceeda
    i nie był w wersji podstawowej. Podstawa wtedy ok. 43k.
    Jak uważacie?
    pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2017-02-06 22:19:54
    Temat: Re: nowa KIA Rio
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-06 o 20:33, adam pisze:
    > Jak uważacie?

    Zbrzydzili i zdrożyli takie ładne auto :-)
    Już Sandero ładniejsze.

  • 3. Data: 2017-02-07 09:41:52
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    > za podstawowe miejskie auto? Tyle zapłaciłem 6 lat temu za nowego ceeda
    > i nie był w wersji podstawowej. Podstawa wtedy ok. 43k.

    Koreańce mocno zdrożały. Takie i30 zdrożało o 30% - niska wersja
    wyposażenia, ale z klimą, radiem, USB, grzanymi lusterkami i lakierem
    metalik kosztowała w 2011 koło 45 tyś, teraz koło 60tyś (w cenach
    wyprzedażowych).

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-02-07 11:23:46
    Od: p...@g...com

    --Koreańce mocno zdrożały.

    mobile mowi: Rio nowa (golas) 9000-9500 eur czyli okolo 40 tys a to juz jest reimport
    to DE wiec gdzies jest taniej :-)

    --Takie i30 zdrożało o 30% - niska wersja wyposażenia, ale z klimą, radiem, USB,
    grzanymi lusterkami i lakierem metalik kosztowała w 2011 koło 45 tyś, teraz koło
    60tyś (w cenach wyprzedażowych).

    12 000 euro (niemiecki golas) czyli 52 tys pln ale pakuja juz domyslnie start & stop
    wiec to troche zawyza cene

    PS faktycznie cos jest na rzeczy, porownywarka na samar.pl (golasy) najdrozsza Rio
    potem Fiesta, Fabia a na koncu Yaris chlopaki chyba nieco przeszarzowali albo kazdy
    nabywca dostaje sztabe zlota w bagazniku :-)