  • 1. Data: 2017-02-07 09:21:12
    Temat: Którą drogą Warszawa - Zakopane ?
    Od: semi <s...@b...com.pl>

    Witam.
    Wybieram się na ferie do Zakopanego.
    Dawno nie jechałem w tym kierunku.
    W zeszłe wakacje za Radomiem na Kielce były ostre przekopy.
    Którą drogą obecnie jechać z Warszawy do Zakopanego ?

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2017-02-07 10:37:00
    Temat: Re: Którą drogą Warszawa - Zakopane ?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 09:21, semi pisze:
    > Witam.
    > Wybieram się na ferie do Zakopanego.
    > Dawno nie jechałem w tym kierunku.
    > W zeszłe wakacje za Radomiem na Kielce były ostre przekopy.

    Dalej rozkopane więc spędzisz wieki w korkach :(

    > Którą drogą obecnie jechać z Warszawy do Zakopanego ?

    Standardowo trasą S8 do A4 i potem już Zakopianka.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2017-02-07 10:42:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Standardowo trasą S8 do A4 i potem już Zakopianka.

    Echm, przez Wroclaw ?
    Na pewno sa jakies lepsze drogi.
    Tzn lepsze niekoniecznie, ale krotsze w przestrzeni, a moze i w czasie
    :-)

    A1 moze miales na mysli ?

    J.

  • 4. Data: 2017-02-07 11:06:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 10:42, J.F. pisze:
> [...]
    > Na pewno sa jakies lepsze drogi.
    > Tzn lepsze niekoniecznie, ale krotsze w przestrzeni, a moze i w czasie :-)

    https://goo.gl/maps/Bgy9a6z6VnR2

    S8 > E75 > A4

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 5. Data: 2017-02-07 12:26:45
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Standardowo trasą S8 do A4 i potem już Zakopianka.

    Czy po drodze nie będzie jakichś bramek z długimi kolejkami gorzymi od
    korków na DK7? Chodzi o jazdę w weekend podczas zmiany turnusów.

  • 6. Data: 2017-02-07 13:09:58
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > ... potem już Zakopianka.

    Krótki status przejazdu Zakopianką.
    Kraków południe - Zakopane centrum (czyli coś koło setki)
    Wyjazd w zeszły piątek ok 10:40, meldunek na kwaterze tuż przed 14, po
    drodze jeden postój max 10min.

    Duży ruch przez całą drogę, korki na odcinku za Lubieniem do Skomielnej,
    kawałek się jechało kawałek stało i tak do świateł (jakby się coś do
    tego rozkraczyło kaplica), następnie standardowo korek przy Rabce na
    krzyżówce na Chyżne, korek do Klikuszowej, potem jeszcze parę minut na
    naprzemienny przejazd na mostku w Białym Dunajcu oraz małe przestoje na
    skrzyżowaniu na Łysą Polanę w Poroninie no i już jesteśmy u celu.
    Powrót, wyjazd w poniedziałek ok 9, czas podróży ~1h 40m.

  • 7. Data: 2017-02-07 13:26:46
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 12:26, Uncle Pete pisze:

    > Czy po drodze nie będzie jakichś bramek z długimi kolejkami gorzymi od
    > korków na DK7? Chodzi o jazdę w weekend podczas zmiany turnusów.

    A skąd ja mam wiedzieć, o 4 rano będzie inaczej, o 16 też będzie inaczej.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 8. Data: 2017-02-07 18:12:06
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A skąd ja mam wiedzieć, o 4 rano będzie inaczej, o 16 też będzie inaczej.

    No skoro nie radzisz jechać siódemką z Warszawy do Krakowa...

  • 9. Data: 2017-02-07 21:47:49
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 7 lutego 2017 09:21:13 UTC+1 użytkownik semi napisał:
> [...]
    > W zeszłe wakacje za Radomiem na Kielce były ostre przekopy.
    > Którą drogą obecnie jechać z Warszawy do Zakopanego ?

    Kumpel jezdzi okazjonalnie i zazwyczaj wybiera jazde gierkówką i za czestochową
    jedzie na olkusz i potem dalej jak zwykle.

    Ale on lubi raczej żwawsze tempo.
    Jak wolisz spokojnie i mniej km zrobic to normalnie siodemka na krakow i potem na
    zakopane.

  • 10. Data: 2017-02-08 08:39:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 18:12, Uncle Pete pisze:

    > No skoro nie radzisz jechać siódemką z Warszawy do Krakowa...

    Ale roboty drogowe i ograniczenia są cały czas a nie tylko czasowo więc
    twoja odpowiedz jest bez sensu.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl