  • 1. Data: 2014-04-30 12:28:56
    Temat: nowe Xeony a płyty główne
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Zastanawiam się nad złożeniem sobie nowego komputera bo w starym nie mogę
    mieć więcej jak 4GB. Nie wiem tylko czy nowe procesory Xeon wymagają
    dedykowanych płyt głównych czy też pójdą na tzw. mainstreamowych bez
    problemów?
    Kiedyś był z tym problem i trzeba było osobnych dość drogich płyt.
    Cenowo i wydajnościowo wypadają dość korzystnie w porównaniu do I5 czy I7 a
    wbudowana grafika nie jest mi potrzebna.
    Główne zastosowanie to tworzenie muzyki ale też okazjonalnie gry i obróbka
    wideo.

  • 2. Data: 2014-04-30 13:45:49
    Temat: Re: nowe Xeony a płyty główne
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 30/04/2014 11:28, Doxent wrote:
> [...]
    > mogę mieć więcej jak 4GB. Nie wiem tylko czy nowe procesory Xeon
    > wymagają dedykowanych płyt głównych czy też pójdą na tzw.

    Powinne isc na mainstreamowych. Wiem, ze Asrock podaje Xeony na liscie
    obslugiwanych CPU. One chyba malo sie roznia poza opcja dzialania a w
    tandemie i obsluga ECC.

    --
    Pozdr