  • 1. Data: 2004-03-29 21:06:12
    Temat: nowe nazwy domen
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    Organizacja ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers)
    planuje wprowadzenie dziewięciu nowych nazw domen - .asia .cat .jobs .mail
    .mobi .post .tel .travel .xxx. Domeny te mają ułatwić automatyczny sposób
    blokowania, filtrowania oraz klasyfikowania treści stron internetowych - np.
    domena .xxx ma zostać przyporządkowana stronom o tematyce pornograficznej,
    .mobi - branży telekomunikacyjnej oraz komputerowej zaś .travel - stronom
    poświęconym turystyce. Nowe domeny pozwolą również na łatwiejszą walkę z
    niechcianymi reklamami w naszych skrzynkach pocztowych (domena .mail).
    [źródło: the Inquirer]

    http://www.theinquirer.net/?article=14885

    Wiem, ze zaraz powiecie ze to nie ma wiazku z polskim internetem :( ale
    chyba jednak troche ma, bo moze uporzadkuje sie troche polskiego neta tzn:
    moze strony z pornografia beda musialy miec domeny xxx a nie po wpisaniu w
    wyszukiwarke slowa czerwony kapturek czy inny pokemon otwiera sie strona z
    golymi tylkami.

    Pozdro

  • 2. Data: 2004-03-29 21:49:16
    Temat: Re: nowe nazwy domen
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

> [...]
    > nie po wpisaniu w wyszukiwarke slowa czerwony kapturek czy inny
    > pokemon otwiera sie strona z golymi tylkami.

    raczej watpie ... skoro teraz juz kazdy moze sobie kupic domene *.edu ze o
    *.com nie wspomne to nie wydaje mi sie zeby na strazy przyznawania nowych
    domen siedzial jakis straznik teksasu (tak jak to kiedys bylo w nasku -
    zreszta slusznie) i przyznawal w/g faktycznego zastosowania.
    Idea dobra, ale nie przy tej skali komercjalizacji a juz napewno nie w
    hAmeryce

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 3. Data: 2004-03-29 23:31:20
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    ">>Galeon<<" <g...@w...pl.i.to.wytnij> wrote:
    > Organizacja ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers)
    > planuje wprowadzenie [...]
    > http://www.theinquirer.net/?article=14885

    Jak nie znasz angielskiego, to nie tłumacz.
    ICANN nie planuje, tylko będzie rozważać zgłoszone propozycje.
    To bardzo istotna różnica.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 4. Data: 2004-03-30 18:02:32
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    > Jak nie znasz angielskiego, to nie tłumacz.
    > ICANN nie planuje, tylko będzie rozważać zgłoszone propozycje.
    > To bardzo istotna różnica.
    >
    > p.

    heheeh pan wybaczy poprostu skopiowalem czesc tekstu z www.infojama.pl. :)
    ale i tak przepraszam za niedociagniecie.

  • 5. Data: 2004-03-30 18:24:43
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    > heheeh pan wybaczy poprostu skopiowalem czesc tekstu z www.infojama.pl. :)
    > ale i tak przepraszam za niedociagniecie.
    To trzeba było podać src. :-/

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 6. Data: 2004-03-30 19:00:11
    Od: "STACHUrka" <s...@...pl>

    a powiedz mi jak zmusic naszych hostowych klentow do nie wykypawnia domen
    dla stron xxx np z czerwonym kapturkiem w nazwie??

    --
    STACHUrka
    www.stachurka.w.pl

  • 7. Data: 2004-03-30 23:12:43
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    > heheeh pan wybaczy poprostu skopiowalem czesc tekstu z
    > www.infojama.pl. :) ale i tak przepraszam za niedociagniecie.

    na to samo wychodzni - tam chyba nikt nie zna angielskiego

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/