  • 1. Data: 2010-01-05 07:01:26
    Temat: nowe zintegrowane grafy od intela
    Od: "dżeki" <j...@g...pl>

    czy na zagranicznych portalach widzieliscie moze jakies testy wydajnosci
    nowych zintegrowanych kart graficznych od Intela ? jak wypadaja w
    porownaniu ze zintegrowanymi ATI Radeon HD3300 ?

    http://pclab.pl/news40461.html

  • 2. Data: 2010-01-05 11:58:09
    Temat: Re: nowe zintegrowane grafy od intela
    Od: Bernard <b...@e...net>

    On 2010-01-05 08:01, dżeki wrote:
> [...]
    > nowych zintegrowanych kart graficznych od Intela ? jak wypadaja w
    > porownaniu ze zintegrowanymi ATI Radeon HD3300 ?

    Tak nie na temat: wkurza mnie oksymoron "zintegrowana karta". Karta - to
    płytka drukowana, w przypadku PC mówimy o kartach rozszerzeń, wkładanych
    w złącze jakieśtam - ISA, PCI, PCIe. Na tej karcie jest umieszczony
    STEROWNIK (graficzny, dźwiękowy, sieci lokalnej). Taki sterownik można
    zbudować albo w postaci karty, albo w postaci zintegrowanej na płycie,
    czyli NIE-KARTY.

    Dlaczego jakiś #&¤! z uporem godnym lepszej sprawy nazywa kartą coś, co
    jest PRZECIWIEŃSTWEM karty, zamiast napisać "zintegrowany sterownik
    graficzny"?

    Lepsza już jest chyba tylko "żarówka halogenowa LED", którą oglądałem
    parę razy w hipermarketach.

    Podobnie trudno jest przetłumaczyć publice, że PRĘDKOŚĆ transmisji przez
    RS232 nie jest ani trochę gorsza niż po gigabitowym Ethernecie.

    A może ja się po prostu starzeję...

    Z noworocznymi pozdrowieniami.
    B.