  • 141. Data: 2014-08-23 16:36:53
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:53f86b2f$0$2233$65785112@news.neostrada.pl...

    > Gdybym Cie nie znał to nigdy nie ważyłbym się wysuwać
    > tak daleko idących hipotez.

    No ale nie znasz mnie...

    Poruszam temat Apple bo mam ich produkty i jestem z nich zadowolony.
    Ale nie znaczy to wcale że jak zobaczę coś lepszego, fajniejszego to nie
    kupię bo nie jest to Apple - wręcz przeciwnie - ubolewam często nad
    faktem że jakiś nowy telefon jest wyłącznie u operatora z którego nie
    korzystam bo np. zaintrygował mnie ten Sharp ostatnio i chętnie bym
    się nim pobawił. Ale nie mogę, bo AT&T z którego korzystam go nie ma.
    Mój wybór jest ograniczony do tego smartfona który działa z moim opem.

    > Bardzo różnie z tym jest. Weźmy choćby takiego iPhone. Odwiedziła mnie
    > kiedyś stara znajoma, posiadaczka takiego telefonu. Dobrze go obejrzałem,
    > kolorowo, przejrzyście, płynnie. Jeden minus - w mojej Motoroli z klapką
    > sygnał zasięgu sieci (Orange) na 3 kreski, natamiast na iPhone tylko
    > czasem pojawiała się jedna. Tak że koleżanka chcąc zadzwonić musiała
    > wychodzić z domu.. Pewnie nie uwierzysz - ale gdybym był zmuszony używać
    > tego iPhona do rozmów, to mimo tych jego bajerów nie zamieniłbym się na
    > swoją odrapaną Motorolę.

    A zdajesz sobie sprawę, że zasięg jest różny u różnych sieci?
    Koleżanka mogła mieć telefon w innej sieci niż Ty...
    Zrobiłbyś dobry test jak byś wziął od niej SIMa i przekonał
    się czy Twoja Motorola miałaby jedną czy 3 kreski...
    A swoją drogą - co to za Motorola z klapką była?

    > Tak prawdę mówiąc ten rynek w Polsce nigdy nie był zamknięty, zawsze Polak
    > mógł kupić dowolny towar w świecie. A więc o czym my w ogóle gadamy.. Nie
    > kupuję towarów za granicą tylko i wyłącznie z obawy o możliwość
    > bezproblemowego wyegzekwowania warunków producenckiej
    > (bądź rękojmi) gwarancji.

    No gadamy o tym, że podałem Ci listę ponad 10 telefonów droższych
    od iPhone a Ty upierając się, że nie są dostępne w Polsce dalej będziesz
    płakał że iPhone jest najdroższy... Nie jest. Otwórz oczy a zobaczysz że nie
    jest.

    > Wiem, akurat jeżeli chodzi o Apple to Ty nigdy nie będziesz miał żadnych
    > wątpliwości.

    ??? Znowu mi coś przypisujesz według swoich problemów z wyobraźnią?