  • 11. Data: 2024-01-03 12:12:18
    Temat: Re: nowy trik jak ruszyć auto
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 02 Jan 2024 00:17:57 GMT, PiteR

    > czym jezdzić taryfami?

    Taryfami, uberem etc.

    > nie sprawdza się.

    A sprawdza się kupienie samochodu i trzymanie pod chmurką
    a potem walka z zardzewiałymi hamulcami?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2024-01-03 18:16:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:un29j3$27hgc$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Aaa, zapomniałem. Jak? Szczykafką :D skoro lenistwo :] Znacznie
    > szybciej, niż breszka po czasie:)...problem w zapobieganiu a nie
    > leczeniu syfa pudrem :)

    Chciałem dać komuś samochód żeby używali ale nie chcą.
    A bo to trzeba lać benzynę, a to nie pasuje pod domem stary grat,
    a to olej pokapie na marmury ściągane z Włoch :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem