  • 1. Data: 2004-12-16 20:41:48
    Temat: nowy węzeł - Barlinek
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    W Barlinku woj. zachodniopomorskie powstał nowy węzeł Frame Relay/ATM .
    Jestem użtkownikiem łącza polpakowego, czy to będzie miało jakiś wpływ na
    jakość
    dostępu do internetu ?

    Michał

  • 2. Data: 2004-12-16 22:45:53
    Temat: Re: nowy węzeł - Barlinek
    Od: Makson <m...@g...pl>

    Tak, patrz teoria chaosu.

    Wiadomość napisana przez: "Michal S.":

  • 3. Data: 2004-12-18 22:12:24
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    > Tak, patrz teoria chaosu.

    Nie rozumiem ?

    Michał

  • 4. Data: 2004-12-22 02:19:52
    Od: Maciej Sokolowski <z...@n...org>

    Michal S. wrote:

    > Nie rozumiem ?

    A co w uslugach, ich niepohamowanego rozwoju, wielce szanownej
    wymienionej firmy jest do ogarniecia?
    Tylko teoria chaosu jest w stanie pomoc w zrozumieniu mechanizmu
    dzialania :)

    Pozdrawiam,
    MS