  • 1. Data: 2002-04-30 10:29:26
    Temat: numer ip a kraj serwera
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    czy ktos moze wie jak z numeru ip komputera zidentyfikowac kraj i dostawce,
    podobno mozna,zalezy mi glownie na kraju

    pozdr
    mareK

  • 2. Data: 2002-04-30 12:59:59
    Temat: Re: numer ip a kraj serwera
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    mareK wrote:

    > czy ktos moze wie jak z numeru ip komputera zidentyfikowac kraj i
    > dostawce,
    > podobno mozna,zalezy mi glownie na kraju
    >
    > pozdr
    > mareK

    mozna .. http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/whois/wh
    ois.html

    inetnum: 62.179.4.0 - 62.179.23.255
    netname: WARSZAWA-CUSTOMERS-CABLE
    descr: chello Poland
    descr: Customers in Warszawa
    country: PL
    admin-c: HMCB1-RIPE
    tech-c: HMCB1-RIPE
    status: ASSIGNED PA
    remarks: Contact a...@c...pl concerning criminal
    remarks: activities like spam, hacks, portscans
    notify: h...@c...at
    mnt-by: CHELLO-MNT
    changed: h...@c...at 20010703
    source: RIPE

    --
    ()_() Pawel Szember
    (o o) f...@s...net

  • 3. Data: 2002-04-30 13:00:17
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    whois na www.ripe.net a dowiesz sie wiecej nawet...

    ZMORA@#Szczecin

    Pawel Zamaro

  • 4. Data: 2002-04-30 13:00:19
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    mareK <m...@p...onet.pl> wrote:
    > czy ktos moze wie jak z numeru ip komputera zidentyfikowac kraj i dostawce,
    > podobno mozna,zalezy mi glownie na kraju

    Odpowiedni serwer whois zalatwi sprawe :) Zacznij od whois.ripe.net :)
    Jaki to IP?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 5. Data: 2002-04-30 13:00:21
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Na przykład http://www.ripe.net/perl/whois

    --
    TOM BAFH NT/W2K/Linux/MAC/NetWare
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 6. Data: 2002-05-06 02:26:23
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    dzieki wszystkim za pomoc
    chociaz przydalaby mi sie jeszcze informacja, czy grupa cyfr w ip pierwsza
    lub druga
    identyfikuje jednoznacznie kraj, czy takiej zaleznosci nie ma

    pzdraw
    mareK

  • 7. Data: 2002-05-06 17:22:49
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, "mareK" <m...@p...onet.pl> wrote:

    >dzieki wszystkim za pomoc
    >chociaz przydalaby mi sie jeszcze informacja, czy grupa cyfr w ip pierwsza
    >lub druga
    >identyfikuje jednoznacznie kraj, czy takiej zaleznosci nie ma

    Nie ma.
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 8. Data: 2002-05-06 17:26:50
    Od: Paweł Więcek <c...@v...net>

    Thus wrote mareK <m...@p...onet.pl>:
    > chociaz przydalaby mi sie jeszcze informacja, czy grupa cyfr w ip pierwsza
    > lub druga
    > identyfikuje jednoznacznie kraj, czy takiej zaleznosci nie ma

    Nie ma żadnych zależności.

    Paweł

    --
    (___) | Pawel Wiecek ---- <+48603240006> ---- http://www.coven.vmh.net/ |