  • 1. Data: 2002-04-26 13:10:39
    Temat: A propos cen Neo.
    Od: Bart Ogryczak <B...@a...in.reply-to.invalid>

    Oficjalne info z BOK-u: nie od 1 maja, a od 1 czerwca.
    Neo 512 za 212 zł + VAT.

    bart
    --
    "the three great virtues of a programmer: laziness, impatience, and hubris."
    bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/

  • 2. Data: 2002-04-26 16:31:47
    Temat: Re: A propos cen Neo.
    Od: vrv <s...@p...onet.pl>

    a pytales czy beda ograniczenia?

  • 3. Data: 2002-04-26 16:32:45
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "Bart Ogryczak" <B...@a...in.reply-to.invalid> wrote in message

    > Oficjalne info z BOK-u: nie od 1 maja, a od 1 czerwca.
    > Neo 512 za 212 zł + VAT.

    Z taka cena to sobie moga udostepniac siec na Antarktydzie. Znowu jakis
    genialny pomysl kogos z dzialu marketingu - ci tam sie zaj.. glowia nad
    wszystkim. O technice pojecia zero, byleby wcisnac kit :)) Widac wyraznie,
    ze nadal nie "atakuja" przecietnego internauty, korzystajacego z 020... Ale
    mysle, ze te pingwiny bylyby zadowolone, bo pewnie nic innego nie maja do
    wyboru. A wiec na podboj Antarktydy, TPSA ! :))

    tom

  • 4. Data: 2002-04-26 16:33:26
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Oficjalne info z BOK-u: nie od 1 maja, a od 1 czerwca.
    >Neo 512 za 212 zł + VAT.

    Co to znaczy oficjalne?

    januszek

  • 5. Data: 2002-04-26 20:58:58
    Od: Bartek <b...@n...bsd.scene.pl>

    Tommy <t...@p...fm> wrote:

> [...]

    > mysle, ze te pingwiny bylyby zadowolone, bo pewnie nic innego nie maja do
    > wyboru. A wiec na podboj Antarktydy, TPSA ! :))

    Rozumiem ze bylbys zadowolony jezeli taka usluga byla by dostepna po
    powiedzmy 70zl tak? Zoabcz to jest 512kbit/s. Do tego i tak sporo
    potaniala. Nie kwestionuje tego jak to bedzie z dostepnoscia dla szarego
    zjadacza chleba, ale niektorzy potrafia sie jakos zorganizowac by
    wpoldzielic koszta, a przyznam ze bedzie to chyba alternatywa do
    zastapnienia niektorym sdi (tym co ip stale nie jest potrzebne).

    :: Bartek Duda .::. mail:b...@b...scene.pl ::
    :: url: http://www.zsel.lublin.pl ::

  • 6. Data: 2002-04-26 20:59:12
    Od: zamsz <z...@m...interecho.com>

    Bart Ogryczak napisał(a):

    > Oficjalne info z BOK-u: nie od 1 maja, a od 1 czerwca.
    > Neo 512 za 212 zł + VAT.
    >
    > bart

    Do tej pory tepsa stosowala "marketingowe" chwyty i ceny konczyly sie 9
    - 399zl, 79zl, itd.

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/

  • 7. Data: 2002-04-26 21:00:55
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > Oficjalne info z BOK-u: nie od 1 maja, a od 1 czerwca.
    > Neo 512 za 212 zł + VAT.

    A bedzie sie mozna przeniesc z NEO 256/64 na 512 ? bo jak to ma byc ja
    mam placic wiecej za 256 niz inni za 512 ? przeciez jak tak zrobia to
    pierwsze co zrobie jak skonczy mi sie roczna umowa to ja rozwiaze za
    traktowanie klienta jak gowno....

    --
    [ ---------------- krzyss vel Qkill ---------------- ]
    [ ----- e-mail: ...@k...pl --- www.krzyss.prv.pl ---- ]

  • 8. Data: 2002-04-26 21:00:56
    Od: "Gelo" <g...@p...fm.wytnij>

    "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote in message

    > Co to znaczy oficjalne?

    ze cena wzrosnie jeszcze 5 razy przed wprowadzeniem czerwcowego cennika w
    grudniu

  • 9. Data: 2002-04-26 23:01:05
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    Gelo wrote:

    >ze cena wzrosnie jeszcze 5 razy przed wprowadzeniem czerwcowego cennika w
    >grudniu

    oczywiscie masz na mysli grudzien 2015 roku ???
    ;>>>

    --------------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 10. Data: 2002-04-26 23:01:08
    Od: vrv <s...@p...onet.pl>

    moze i tak kiedys bedzie ale obecnie to dla mnie glupota
    policzmy
    212 za 512
    ok 110 (jak nie wiecej, na pewno wiecej) za 256
    mowimy o kwotach netto, wiec cena za 256 zblizy sie do ceny za SDI ktora jest
    115,200.. wiec gdzie tu logika?? SDI bedzie za 55 zl?
    chyba lekka bzdura - no chyba ze chca przesadzic ludzi z SDI na NEO.. ale to
    lekko glupia strategia i malo kto z niej skorzysta

    poza tym, zeby Was uspokoic.. ja tez dzwonilem dzis na 0 800 102 102 i tez
    pytalem OFICJALNIE panienki, czy to prawda, ze ceny maja obnizyc?? no i co??
    ponoc nic nie wiadomo.. cos bedzie na pewno, ale czy az tyle nizej.. ehhh

    Powodzenia!

    a ps.. jescze maly.. ponoc TPSA w 2004 roku chce miec 400 tys uzytkownikow
    neostrady
    co ciekawe obecnie SDI + Neo jest o wiele wiele mniej.. nie wiem, (jak 1/4 to
    bedzie dobrze)... dane z ostatniego PC Kuriera