  • 1. Data: 2016-12-14 01:23:18
    Temat: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=ErbXiXsyc9k

    albo

    https://www.youtube.com/watch?v=NxKZbRnhH6g

    Dla jasności - ja jestem głęboko przekonany, że temat "free energy" jest
    poważny. Na pewno są sposoby żeby otrzymać energię, nie tyle "free" co z
    jakichś nieznanych obecnie źródeł - nie wiem, 0-point energy, jakieś
    zjawiska kwantowe - no chuj wie.

    Ale ci kolesie pokazujący generator z magnesu i kawałka druta (aaa nooo
    tak - drut jest podobno powleczony wolframem, a cylinderek platyną... )
    to naprawdę jakaś zmora YT jest.

    Setki tys. ludzi oglądają i dopytują się z jakich materiałów toto jest
    zrobione...i jak se toto zbudować. OMG.

    No przecież wystarczy kurwa mała modyfikacja multimetru (dołączanie np.
    bateryjki CR2032 do zacisków przez jakiś sterowany zdalnie odbiorniczek
    - w mierniku miejsca pod dostatkiem ) i można pokazywać wszystko - nawet
    prąd z powietrza.

    O bardziej wyrafinowanych sposobach z jakimiś nadajnikami to nie
    wspominam, bo po co jak można prościej...

    Czy ludzie są naprawdę kuśwa tak niedouczeni, że łykają takie gówno jak
    cukierki ? W 2016 r. ??

  • 2. Data: 2016-12-14 08:04:09
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-14 o 01:23, sundayman pisze:
> [...]
    > wspominam, bo po co jak można prościej...
    >
    > Czy ludzie są naprawdę kuśwa tak niedouczeni, że łykają takie gówno jak

    patrz ilu recytuje wierszyki do pomalowanej deski i twierdzi, że nad
    chmurami jest koleś, który zrobił to wszystko wkoło i mówi im co mają
    robić. a jak powiesz, że tam nic nie ma, to jesteś ciemniakiem.

    tak, w 2016.

    a.

  • 3. Data: 2016-12-14 09:25:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 14 Dec 2016 08:04:09 +0100, Artur Miller <n...@n...com>
    wrote:
    > patrz ilu recytuje wierszyki do pomalowanej deski i twierdzi, że
    nad
    > chmurami jest koleś, który zrobił to wszystko wkoło i mówi im co
    mają

    A co z tymi co komunikują się z obcymi?
    Ale jak zamienisz "nad chmurami" w "innym wymiarze" to już tak
    kolorowo nie jest.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-12-14 09:31:48
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >poważny. Na pewno są sposoby żeby otrzymać energię, nie tyle "free" co z
    >jakichś nieznanych obecnie źródeł - nie wiem, 0-point energy, jakieś

    Na czym bazujesz owo "głębokie przekonanie" o poważności?

  • 5. Data: 2016-12-14 09:48:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 14 Dec 2016 01:23:18 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    nooo
    > tak - drut jest podobno powleczony wolframem, a cylinderek

    Zamiast jołczyć sam możesz powtórzyć to doświadczenie, haczyk jest w
    tym izolatorze magnes-sprężyna.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-12-14 10:06:45
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 14.12.2016 o 01:23 sundayman <s...@p...onet.pl> pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=ErbXiXsyc9k
    >
    > albo
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=NxKZbRnhH6g

    Tu jest poważniejsza sprawa niż jakieś tam perpetuum mobile i wszystko
    dokładnie wytłumaczone:
    https://www.youtube.com/watch?v=Y9QS3zWlgWA

    --
    SW3
    ----

  • 7. Data: 2016-12-14 11:27:02
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    sundayman wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=ErbXiXsyc9k

    Ale to musi być kosmiczna energia; tam jest około 2,7V a znane ludzkości
    ogniwa mają 1.2, 1.5, 4.5, 9 i 12V

    jp

  • 8. Data: 2016-12-14 11:44:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "jacek pozniak" <j...@f...pl> napisał w
    wiadomości news:58511e77$0$5153$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale to musi być kosmiczna energia; tam jest około 2,7V a znane ludzkości
    > ogniwa mają 1.2, 1.5, 4.5, 9 i 12V

    Bo ma badziewny miernik. Do zgrubnego oszacowania napięcia powinien posłużyć
    się Sanwą albo Brymenen. Nie mówiąc już o tym, że przydałby się pomiar
    przebiegu napięcia zrobiony oscyloskopem Tektronixa.

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2016-12-14 12:08:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 14 Dec 2016 11:27:02 +0100, jacek pozniak
    <j...@f...pl> wrote:
    > Ale to musi być kosmiczna energia; tam jest około 2,7V a znane
    ludzkości
    > ogniwa mają 1.2, 1.5, 4.5, 9 i 12V

    Są jeszcze rozładowane ogniwa.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-12-14 12:40:05
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 14.12.2016 o 11:27, jacek pozniak pisze:

    > Ale to musi być kosmiczna energia; tam jest około 2,7V a znane ludzkości
    > ogniwa mają 1.2, 1.5, 4.5, 9 i 12V

    hmmm, chyba się nie zaliczam do ludzkości, bo nie znam ogniw 4,5V 9V i
    12V ;-)

    Grzegorz