  • 1. Data: 2013-07-02 14:21:04
    Temat: obudowa laptopa
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    z obudowy laptopa, w miejscu mocowania prowadnic ekranu, zostały wyrwane
    nakrętki z obudowy:
    http://e-serwis.org/smietnik/obudowa.jpg
    sory za jakość...
    jak to naprawić? chodzi mi konkretnie o to czy, najpierw wszystko zalać
    cjanopanem, żeby zrobić odpowiednią powierzchnię w miejscach mocowania
    nakrętek, a później nakrętki przykleić poxipolem? czy inaczej?

    obawiam się, że jak przykleję samym poksipolem to się oderwie, bo w miejscu
    mocowania nakrętek jest gładka powierzchnia...

    sam cjanopan sie nie nadaje, bo śrubka wciąga go do środka i nie można
    później wkręcić śruby...

    HELP!

  • 2. Data: 2013-07-04 21:40:39
    Temat: Re: obudowa laptopa
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

> [...]
    > miejscu mocowania nakrętek jest gładka powierzchnia...
    >
    > sam cjanopan sie nie nadaje, bo śrubka wciąga go do środka i nie można

    Ja to naprawiłem amerykańskim klejem dwu składnikowym (polimer) za 20
    pln.
    http://motokosmetyka.pl/uszczelniacze_i_spoiwa/kleje
    /versachem_plastic_welding_system_25_ml_dwuskladniko
    wy_klej_w_strzykawce_do_laczenia_wiekszosci_tworzyw_
    sztucznych.html

    Poxipol i cyjanopan nie da moim zdaniem rady, zaraz się urwie

  • 3. Data: 2013-07-05 12:23:48
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    >z obudowy laptopa, w miejscu mocowania prowadnic ekranu, zostały wyrwane
    >nakrętki z obudowy:
    > http://e-serwis.org/smietnik/obudowa.jpg
    > sory za jakość...
    Ależ dlaczego za jakość przepraszasz. Przecież ona nie odstaje od twojej
    ogólnej "jakości". Ty pewnie stwierdzisz, że kamerę wyprodukowało PEŁO pod
    przywódctwem Tuska. A prawda jest taka, że nawet dziecko z przedszkola
    wysłało by z tym pytaniem zdjęcie, a nie takie rozmazane CUŚ....

  • 4. Data: 2013-07-05 16:22:29
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tak masz rację i od razu do europy, pewnie i grant dostaniesz...

  • 5. Data: 2013-07-05 19:33:18
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    > tak masz rację i od razu do europy, pewnie i grant dostaniesz...

    O, o ! O europie jeszcze zapomniałem, debilku..... Takie gówniane zdjęcia
    robi tylko taki europejski dureń jak ty.
    A tak serio, powiedz - zadajesz na grupie pytanie i oczekujesz pomocy. To
    tak trudno się odrobinkę przyłożyć i zrobić ZDJECIE? Bo to nie wina
    gównianej kamery, tylko twojego kurewskiego lenistwa....

  • 6. Data: 2013-07-07 20:34:18
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    http://motokosmetyka.pl/uszczelniacze_i_spoiwa/kleje
    /versachem_plastic_welding_system_25_ml_dwuskladniko
    wy_klej_w_strzykawce_do_laczenia_wiekszosci_tworzyw_
    sztucznych.html

    dzięki, ale wcześniej powierzchnię oblałeś cianopanem? czy od razu kleiłeś
    tym dwuskładnikowym?

    słabe zdjęcie, ale widać, że wszystko dokoła nakrętki się powyłamywało...
    nie wiem jak się do tego przybrać...

  • 7. Data: 2013-07-07 22:30:13
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 02.07.2013 14:21, identyfikator: 20040501 pisze:
    > z obudowy laptopa, w miejscu mocowania prowadnic ekranu, zostały wyrwane
    > nakrętki z obudowy:
    Zostały wyrwane, bo zawiasiki coraz gorzej działają. jeśli ich nie
    naprawisz, nasmarujesz, to cobyś tam nie zrobił - znowu wylecą. ja coś
    takiego naprawiłem, ale w acerze, i tam zawiasiki trzymają metalową
    ramkę ekranu. wzmocniłem ramkę - działa
    co do klejów. radzę użyć jakiegokolwiek kleju dwuskładnikowego ale
    POWOLI wiążącego. powoli, żeby miał więcej czasu na penetracje łączonych
    powierzchni. wolno wiążący jest również twardszy. polecam najtańszy
    możliwy starodawny distal.

    ToMasz

  • 8. Data: 2013-07-07 22:31:57
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 14:21:04 UTC+2 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
> [...]
    >
    > nakr�tki z obudowy:
    >
    > http://e-serwis.org/smietnik/obudowa.jpg
    >
    > sory za jako��...
    >
    > jak to naprawiďż˝? chodzi mi konkretnie o to czy, najpierw wszystko zalaďż˝
    >
    > cjanopanem, �eby zrobi� odpowiedni� powierzchni� w miejscach mocowania
    >
    > nakr�tek, a p�niej nakr�tki przyklei� poxipolem? czy inaczej?
    >

    > obawiam si�, �e jak przyklej� samym poksipolem to si� oderwie, bo w miejscu

    > mocowania nakr�tek jest g�adka powierzchnia...
    >

    > sam cjanopan sie nie nadaje, bo �rubka wci�ga go do �rodka i nie mo�na

    Sprawa jest skomplikowana bo tworzywem jest najprawdopodobniej ABS albo jakiś
    modyfikowany polistyren. Najpierw musisz rozpoznać tworzywo. Z reguły na każdym
    elemencie jest to napisane. Jak znajdziesz opis co za tworzywo to pomogę Ci dobrać
    klej. Dokąd nie jest znane tworzywo nie słuchaj żadnych rad.

  • 9. Data: 2013-07-08 19:04:20
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    ale ja nie wiem jaki to plastik, gładka powierzchnia, ale kruchy...