  • 1. Data: 2009-05-02 09:38:53
    Temat: obudowa okrągła
    Od: glatocha <g...@g...com>

    Witam,
    szukam takie obudowy, co by wyglądem zbliżona była do znanej fiolki od
    cyny. W środku będzie tylko jeden przycisk i gniazdo jacka, więc duże
    być nie musi, ale dobrze by było jakby fajnie leżało w dłoni.

    Pozdrawim
    g.

  • 2. Data: 2009-05-02 09:54:59
    Temat: Re: obudowa okrągła
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "glatocha" <g...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

    Plusssssz sobie kup... ;)
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2009-05-02 11:22:46
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > szukam takie obudowy, co by wyglądem zbliżona była do znanej fiolki od
    > cyny. W środku będzie tylko jeden przycisk i gniazdo jacka, więc duże
    > być nie musi, ale dobrze by było jakby fajnie leżało w dłoni.

    ...stary joystick?? ;)... oczywiście sam manipulator, bez podstawy ;)...

  • 4. Data: 2009-05-02 13:22:01
    Od: glatocha <g...@g...com>

    In article <gthae4$pto$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...pl says...

    > ...stary joystick?? ;)... oczywiście sam manipulator, bez podstawy ;)...

    Nie no to jedną sztukę to ja sobie mogę zrobić ze wspomnianej fiolki po
    cynie. Chodzi mi o coś powtarzalnego.

  • 5. Data: 2009-05-02 13:32:14
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    glatocha wrote:

    > In article <gthae4$pto$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...pl says...

    > Nie no to jedną sztukę to ja sobie mogę zrobić ze wspomnianej fiolki po
    > cynie. Chodzi mi o coś powtarzalnego.

    w zaleznosci od ilosci. Mozesz np. zamowic obudowy w jakies wtryskarni. Albo
    zrobic z rurek instalacyjnych.

    Waldek

  • 6. Data: 2009-05-02 13:49:58
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Jd. wrote:

    > Plusssssz sobie kup... ;)

    To już lepiej preforma od butelek PET - samochodem możesz po tym przejechać.

    Mirek.

  • 7. Data: 2009-05-02 13:50:53
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    glatocha pisze:
> [...]
    > cyny. W środku będzie tylko jeden przycisk i gniazdo jacka, więc duże
    > być nie musi, ale dobrze by było jakby fajnie leżało w dłoni.

    Zdalny detonator robisz? ;-)
    Zadzwoń do tych co produkują tę cynę. Myślę, że spokojnie Ci sprzedadzą.
    Ja jakieś 5 lat temu coś takiego potrzebowałem. Przy 1000szt wyszło mi
    parę groszy za sztukę. Dosłownie...

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 8. Data: 2009-05-03 07:58:54
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

[...]

    A może coś takiego :
    http://www.allegro.pl/item619873060_probowka_fiolka_