  • 1. Data: 2013-11-02 12:59:55
    Temat: obudowy dsub-25 <> dsub-25 (przejściówka)
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Nie zalegają komuś w nadmiarze takie obudowy:
    http://www.meditronik.com.pl/doc/mini/usb35605.jpg
    lub jakieś zbędne przejściówki/genderchangery typu:
    http://www.cablesdirect.com/prodimages/GC-DB25MM_LR.
    jpg gdzie można by
    wykorzystać obudowy? Potrzebowałbym takich obudów około 50-100szt,
    musiałyby być "jak nowe", a gdzie nie patrzę - to albo mają 8szt, albo
    jakąś cenę zaporową bo np robi to amphenol (do niedawna kupowałem po
    1-2zł ale się skuńczyło)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2013-11-02 13:55:22
    Temat: Re: obudowy dsub-25 <> dsub-25 (przejściówka)
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-02 12:59, BartekK pisze:
> [...]
    > musiałyby być "jak nowe", a gdzie nie patrzę - to albo mają 8szt, albo
    > jakąś cenę zaporową bo np robi to amphenol (do niedawna kupowałem po
    Chyba że może ktoś ma inny pomysł na niedrogą obudowę urządzenia
    wpinanego do DB25 (dsub-25) i posiadającego drugie Dsub25 po drugiej
    stronie?
    Zasadniczo chciałbym uniknąć przewodów (tzn pudełko z gniazdkiem i
    przewód z wtyczką), taka przejściówka wydała mi się najlepsza bo
    najtańsza i dostępna... ale już dostępna nie jest.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2013-11-02 14:18:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Bartłomiej Kuźniewski napisał:

> [...]
    > przewód z wtyczką), taka przejściówka wydała mi się najlepsza bo
    > najtańsza i dostępna... ale już dostępna nie jest.

    Nie znajdzie się jakiś prostokątny profil aluminiowy o właściwych
    rozmiarach, który by mozna było pociąć na plasterki odpowiedniej
    długości i nasunąć? Coś jak stary iPod. Nie będzie możliwości
    przykręcenia tego śrubkami do gniazada, ale może nie trzeba.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2013-11-02 15:11:26
    Od: JDX <j...@o...pl>

    http://www.tme.eu/pl/details/cda25v/zlacza-d-sub/nin
    igi/#

  • 5. Data: 2013-11-02 15:56:14
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > długości i nasunąć? Coś jak stary iPod. Nie będzie możliwości
    > przykręcenia tego śrubkami do gniazada, ale może nie trzeba.
    Faktycznie dobry pomysł, ale wymaga większego wkładu mechanicznego ;) Od
    biedy dwa kawałki aluminium profil L w przeciwnych kierunkach, skręcane
    ze sobą i płytką pomiędzy, ale nadal to wychodzi duuużo więcej roboty
    niż "sklapnąć" dwa plastiki i gotowe... ;/

    Przykręcanie śrubkami złącz zbędne - urządzenie to pewien tester,
    wpinany na chwilę "pomiędzy" dwa DB25.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2013-11-02 16:13:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > niż "sklapnąć" dwa plastiki i gotowe... ;/
    >
    > Przykręcanie śrubkami złącz zbędne - urządzenie to pewien tester,

    Sklapnąć łatwo, ale rozklapciać też się taka obudowa sama potrafi.
    Podobnie jak zatrzaskiwane osłony złącz. Jeśli ten tester ma być
    taki bardziej 'heavy duty', to porządna obudowa może być dużą zaletą.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2013-11-02 17:30:47
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-02 15:11, JDX pisze:
    > http://www.tme.eu/pl/details/cda25v/zlacza-d-sub/nin
    igi/#

    Dzięki, widziałem i zignorowałem ze względu na cenę detaliczną (~5zł
    netto, gdzie ostatni zakup miałem po 1.09zł brutto, przy 100szt robi się
    różnica), ale przeoczyłem cenę hurtową, widzę że przy 100szt nie jest
    już tak źle...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2013-11-02 17:39:18
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > Sklapnąć łatwo, ale rozklapciać też się taka obudowa sama potrafi.
    > Podobnie jak zatrzaskiwane osłony złącz. Jeśli ten tester ma być
    > taki bardziej 'heavy duty', to porządna obudowa może być dużą zaletą.
    Żeby jeszcze zamawiający za to chciał zapłacić ;)
    "panie to przecież tylko 4 diody w pudełku, 40zł to tak 10x za drogo" -
    może i racja, ale 4 diody dwu-kolorowe z opornikami, 4 przełączniki
    suwakowe, z układem który je steruje, zasilanie stabilizowane, ptc,
    płytka dwustronna, metr kabla zasilającego z wtyczką, dwa złącza db25,
    obudowa, zlutowanie tego, przetestowanie, podatek, vat, zus, czas - to
    się okazuje że za te 40zł ledwo się opłaca. A tu jeszcze aluminiowa
    obudowa, której produkcja i składanie zejdzie całkiem sporo czasu (nawet
    na cnc) - to chyba mi się nie opłaci

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    73

  • 9. Data: 2013-11-02 18:50:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > obudowa, której produkcja i składanie zejdzie całkiem sporo czasu
    > (nawet na cnc) - to chyba mi się nie opłaci

    Ja to wszystko rozumiem. Ale z drugiej strony patrząc, to teraz cena
    zależy w zasadzie wyłącznie od obudowy. Za coś w standardowym plastiku,
    jak się dychę powie, to będą marudzić -- bo przecież elektronika
    teraz taka tania. Ale wystarczy dać obudowę z drapanego aluminium,
    a już będą cmokać z uznaniem, nawet się w kolejkę ustawią. I można
    krzyknąć cztery stówy, albo i więcej. Bez Kozery powiem pińcet.

    --
    Jarek