  • 1. Data: 2006-04-27 23:02:54
    Temat: odkupowanie domen
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    w internecie istnieje co najmniej kilka serwisow,
    ktore specjalizuja sie w 'zalatwianiu/odkupywaniu' domen
    np http://www.sedo.co.uk/ http://www.afternic.com/

    jestem ciekawy na jakiej zasadzie takie serwisy dzialaja?
    czy maja inny dostep do informacji o wlascicielu domeny,
    niz taki ktory moze zdobyc Kowalski?

    pytam, poniewaz jestem zainteresowany odkupieniem pewnej domeny eu,
    ktora nabyl ktos juz 7 kwietnia, a na razie nie ma z niej zadnego pozytku
    nawet wpisow w DNSie jeszcze nie ma ...

    wiem tylko, kto jest registrarem.. (enom.com) i oni pisza ze nie sa
    wlascicielem, tylko rejestratorem.

    --
    CookieMonster

  • 2. Data: 2006-04-28 12:08:21
    Temat: Re: odkupowanie domen
    Od: "ona" <o...@v...pl>

    Jedyna możliwość aby sprawdzić domenę to skorzystać z bazy whois
    Euridu.
    Nawet jeśli domena jest zarejestrowana przez osobę prywatną widnieje
    tam adres e-mail właściciela domeny
    http://www1.whois.eu/whois/GetDomainStatus.htm?domai
    nName=

    ~onam

  • 3. Data: 2006-04-28 13:45:39
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    On 28 Apr 2006 05:08:21 -0700, ona wrote:

    > Nawet jeśli domena jest zarejestrowana przez osobę prywatną widnieje
    > tam adres e-mail właściciela domeny
    > http://www1.whois.eu/whois/GetDomainStatus.htm?domai
    nName=

    rzeczywiscie, jest email osoby rejestrujacej.

    jezeli dojde z wlascicielem do porozumienia to jak powinna wygladac taka
    transakcja? jak mam sie uchronic przed tym, zeby po zaplaceniu, gosciu sie
    nie wypial i powiedzial 'spadaj'

    --
    CookieMonster