  • 1. Data: 2011-03-22 13:08:32
    Temat: [okazja] Kurtke oddam za piwo :)
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Kurtke turystyczna ORINA oddam za zgrzewke tyskiego.
    Rozmiar XL - duza, protektory, membrany itd, itp.
    Przebieg ze 100 tys km...bezwypadkowa :)
    Stan dobry -> wyprac i popryskac odpowiednim specyfikiem
    Odbior TYLKO osobisty w Gdyni. Nie wysylam bo jestem
    leniwy.
    tel 605252739

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2011-03-22 18:23:45
    Temat: Re: Kurtke oddam za piwo :)
    Od: amos <g...@g...com>

    On 22 Mar, 14:08, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:
    > Kurtke turystyczna ORINA oddam za zgrzewke tyskiego.

    Oj, chyba sie przytylo po zimie ;))))

    --
    zdrowka
    amos

  • 3. Data: 2011-03-22 18:40:23
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "amos", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Oj, chyba sie przytylo po zimie ;))))

    Od razu przytyło, może ma tak jak u mnie - dopiero co pozbyłem się rocznych
    spodni za pół ceny, bo po zimie zmieniłem rozmiar z XL na S, a spodnie w
    postaci wora na dupie są średnio wygodne. Luźną kurtkę jakoś zniosę...

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 4. Data: 2011-03-22 18:45:36
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Damork" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spodni za pół ceny, bo po zimie zmieniłem rozmiar z XL na S, a spodnie w
    > postaci wora na dupie są średnio wygodne. Luźną kurtkę jakoś zniosę...

    Siemka
    Z XL wskoczyłeś na S? Sprzedaj przepis jak to zrobić:)

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 5. Data: 2011-03-22 19:11:34
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "marcinu" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z XL wskoczyłeś na S? Sprzedaj przepis jak to zrobić:)

    Zapewne słynna dieta ŻP + NB ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-03-22 19:14:51
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "marcinu"
    Z XL wskoczyłeś na S? Sprzedaj przepis jak to zrobić:)

    To proste - wypruc i wszysc metke.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-03-23 11:36:03
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "J_K_K", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Użytkownik "marcinu" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne słynna dieta ŻP + NB ;-)

    Nie wiem co to NB, ale ŻP jak najbardziej, a nawet Ż1/3, do tego słodycze
    won (ale bez przesady, kawę słodzę) i duuużo ruchu. Ogólnie zmiana bilansu
    energetycznego - zimą zamiast podjeżdżać samochodem, szedłem. Początkowo po
    10 km marszu wlokłem nogi, teraz jestem w stanie ostrym tempem zrobić
    jakieś 20-25 km i na koniec jestem zmęczony, ale nie padnięty. No i trochę
    brzuszków na skośnej ławce, ale najwięcej zdecydowanie dało maszerowanie w
    rytm Rammsteina :P
    Kluczem jest praca w której zimą jest zastój i daje więcej czasu, teraz już
    się to skończyło, ale 13 kg poszło sobie w dal.

  • 8. Data: 2011-03-23 17:49:27
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Na mównicę wtargnął "J_K_K", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Nie wiem co to NB
    No Beer ;-)

    > Kluczem jest praca w której zimą jest zastój i daje więcej czasu
    No to u mnie zap. na okrągło,
    (aczkolwiek samochodowo-komputerowy)
    tak, że perspektyw nie widzę ;-)

    Pzdr