  • 11. Data: 2011-04-10 14:46:17
    Temat: Re: opaski zaciskowe na kołpki - srebrne
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-10 12:16, Waldek Godel pisze:

    > Ale pamiętałeś, żeby nowe opaski założyć na przednią oś?

    jak ma diesla bez klimy - to nie zadziala ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 12. Data: 2011-04-10 14:47:41
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-10 11:26, . pisze:
    > Witam
    > Czy ktoś spotkał się z opaskami w kolorze srebrnym ?
    > poszukuję takowe do kołpaków ale opaski są albo czarne albo białe.
    > Może lepiej stosować opaski metalowe ?

    jesli boisz sie, ze Ci spadna - to wywal te kolpaki lub takie co nie spadna

    jesli boisz sie, ze je ukradna - to trytki nie poprawia Ci humoru

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2011-04-10 14:49:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-10 11:26, . pisze:
    > Witam
    > Czy ktoś spotkał się z opaskami w kolorze srebrnym ?
    > poszukuję takowe do kołpaków ale opaski są albo czarne albo białe.
    > Może lepiej stosować opaski metalowe ?

    jesli boisz sie, ze Ci spadna - to wywal te kolpaki lub kup takie co nie
    spadaja od wjazdu na kraweznik

  • 14. Data: 2011-04-10 17:56:14
    Od: <s...@a...pl>

    > Czy ktoś spotkał się z opaskami w kolorze srebrnym ?

    Akurat srebrnych nie mam, ale niebieskie, zielone, czerwone i żółte tak.
    Kupiłem kiedyś paczkę mixu w Auchanie. Podejrzewam, że w dobrych
    elektrycznych znajdzie się też srebrne/szare.

  • 15. Data: 2011-04-10 19:46:14
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ze względu na średnicę, chyba mniej widoczne, niż opaski plastikowe...

    sciemniejsze szybciej niz myslisz

  • 16. Data: 2011-04-10 19:59:13
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    . wrote:
    > Witam
    > Czy ktoś spotkał się z opaskami w kolorze srebrnym ?
    > poszukuję takowe do kołpaków ale opaski są albo czarne albo białe.
    > Może lepiej stosować opaski metalowe ?

    OBI Praktiker itp. Nigdy nie miałem problemów jak kuż je w tym składowisku
    wogóle znalazłem.

  • 17. Data: 2011-04-10 20:19:10
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Dykus" <d...@s...wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam,

    > Może jakiś drut cynowany (na metry, może w Castoramach coś takiego mają)?
    > Albo np. srebrzankę:
    > http://static.tme.eu/katalog_pics/c/2/a/c2af8d5dba30
    3ee694f869401ec4e87a/scw-1.50_100.jpg
    > W niektórych sklepach elektronicznych do kupienia na metry...
    >
    > Ze względu na średnicę, chyba mniej widoczne, niż opaski plastikowe...

    Wreszcie nie idiotyczna odpowiedź
    opaski stosuje się do zabezpieczenia kołpaków przed zgubieniem czy przed
    "zdjęciem" przez złodziei
    Myślałem że skoro jest popyt to i są takie wynalazki pod kolor

  • 18. Data: 2011-04-10 20:20:30
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości grup

    > jesli boisz sie, ze Ci spadna - to wywal te kolpaki lub kup takie co nie
    > spadaja od wjazdu na kraweznik
    >
    > jesli boisz sie, ze je ukradna - to trytki nie poprawia Ci humoru

    Nie widziałem 16" na śruby a chodź trochę utrudnił bym złodziejowi
    Koł. były by tylko na zimę

  • 19. Data: 2011-04-11 19:02:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Wreszcie nie idiotyczna odpowiedź
    > opaski stosuje się do zabezpieczenia kołpaków przed zgubieniem czy przed
    > "zdjęciem" przez złodziei

    przed zgubieniem - tak
    Przed złodziejami - NIE.

    Nie wiem kto sobie wymyslił, ze opaski działają na złodzieji, ale pewnie
    miał dużo wspólnego z tym, co zaczał w prywatnych ogłoszeniach zamazywać
    numery rej samochodu na zdjęciach jednocześnie dając numer telefonu (a
    niekiedy i więcej danych) do siebie w celu możliwości skontaktowania sie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 20. Data: 2011-04-11 19:42:08

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > przed zgubieniem - tak
    > Przed złodziejami - NIE.

    Zakładam że złodziej nie będzie mieć nożyczek, obcinarki do paznokci itp
    zawsze to więcej roboty niż przykucnąć i wyrwać szybko wszystkie 4 kołpaki.
    Zastanawiam się nad tymi stalowymi ale musiał bym je zobaczyć i ocenić czy
    da się później jakoś je przeciąć / zdjąć.