  • 1. Data: 2016-09-03 11:27:32
    Temat: opony wielosezonowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Taki stary watek mi sie odnalazl, a opony coraz bardziej zuzyte

    Użytkownik "Dman666" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 24 maja 2016 15:47:07 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:
    > a) nie znałem sklepu
    > b) na oponeo były po 280 :)
    > c) mam jakieś smutne doświadczenia z Michelinami ze starych czasów

    >Te Micheliny to syf. Po papce marketingowej ludzie zaczeli na tym
    >jezdzic w zimie
    >i nie wyszlo to najlepiej (zreszta widac jakie sa teraz przeceny na
    >Cross Climate)

    Naprawde takie zle zima na sniegu i lodzie ?

    Bo przeceny z roznych przyczyn moga wynikac

    Wiec jesli nie CrossClimate, to co ?

    Bo ciagle jeszcze jest kosztowa strona medalu - drogie wielosezonowe
    kilka zmian tanszych opon pokryja ..

    J.

  • 2. Data: 2016-09-03 19:50:01
    Temat: Re: opony wielosezonowe
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 03.09.2016 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Wiec jesli nie CrossClimate, to co ?
    >
    > Bo ciagle jeszcze jest kosztowa strona medalu - drogie wielosezonowe
    > kilka zmian tanszych opon pokryja ..

    Z niskobudżetowych Kleber Quadraxer,
    zupełnie przyzwoite.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2016-09-04 10:27:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.09.2016 o 19:50, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Z niskobudżetowych Kleber Quadraxer,
    > zupełnie przyzwoite.

    A coś podobnego, ale do suva?

  • 4. Data: 2016-09-04 11:14:18
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.09.2016 o 11:27, J.F. pisze:
    > Taki stary watek mi sie odnalazl, a opony coraz bardziej zuzyte
    >
    > Wiec jesli nie CrossClimate, to co ?

    mi wczoraj wpadły w oko Nokian WeatherProof - w moim rozmiarze sporo
    tańsze od CrossClimate, na deszczu etykieta A, ponoć dobre na śniegu
    (nie jeździłem na nich, też szukam czegoś wielosezonowego).

    Jakie sklepy oprócz oponeo oferują ubezpieczenie opon?

    Łukasz

  • 5. Data: 2016-09-04 12:05:40
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 września 2016 10:27:50 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > A coś podobnego, ale do suva?

    Ja kupiłem niedawno General Grabber HTS M+S 245/75R17 - w amerykańskich testach
    wypadają bardzo dobrze, sam jestem ciekaw, co będzie w zimie :-) Przy obecnej
    pogodzie jako letnie są OK, ale to żadna sztuka.

    pablo

  • 6. Data: 2016-09-04 17:12:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04.09.2016 o 12:05, Pablo Eldiablo pisze:

    > Ja kupiłem niedawno General Grabber HTS M+S 245/75R17 - w amerykańskich testach
    wypadają bardzo dobrze,

    Taaa, ale zdecydowanie NIE SĄ niskobudżetowe.

  • 7. Data: 2016-09-04 21:09:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 4 Sep 2016 11:14:18 +0200, w <nqgold$hpq$1@dont-email.me>, ddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    > (nie jeździłem na nich, też szukam czegoś wielosezonowego).
    >
    > Jakie sklepy oprócz oponeo oferują ubezpieczenie opon?

    To też był mój faworyt, ale na jakichś testach długodystansowych wskazano na
    ich bardzo szybkie zużywanie się.

    Kupiłem Vredenstein Quatrac -- nie znalazłem nic lepszego i tańszego. Wszędzie
    w testach były w czołówce i nie miały denerwujących wad (np. zużycia paliwa,
    hałas czy szybkie zużywanie się).

  • 8. Data: 2016-09-04 22:43:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    AL wrote:

    > jako wielosezonowej również polecam Vredenstein Quatrac - do SUV
    > również.
    > Sprawdzone.

    to fakt. To są rewelacyjne opony

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-09-04 23:06:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04.09.2016 o 21:54, AL pisze:

    > jako wielosezonowej również polecam Vredenstein Quatrac - do SUV
    > również.
    > Sprawdzone.

    A w błotku, na piachu i szutrze też się sprawdzają?

  • 10. Data: 2016-09-05 08:36:53
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 3 września 2016 19:50:02 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:

    > Z niskobudżetowych Kleber Quadraxer,
    > zupełnie przyzwoite.

    Też je mam. Są naprawde trwałe.
    Na jednych zrobiłem 80kkm i nadal miały 4,5mm bieżnika.
    Dosyć dobrze sie trzymają drogi na suchym i na śniegu ale na mokrym są słabe.

    Deczko hałasują. Ale raczej powyżej 100km/h.
    Poniżej jest ok.
    Poza tym nie narzekam, Kolejne jakie kupilem (bo mi opone przecięło) to tez te same.
    Ja polecam.