  • 1. Data: 2017-09-30 16:12:59
    Temat: [ostro 2] bateria
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no widzę, że to nie lada problem, nigdzie nie widać baterii 5V?

  • 2. Data: 2017-09-30 17:06:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup taka co ma 10V i przetnij na pol.

  • 3. Data: 2017-09-30 17:36:39
    Temat: Re: [ostro 2] bateria
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Kup taka co ma 10V i przetnij na pol.

    Ale jak źle przetnie to będzie miał tylko plus lub minus. :-)

    Robert

  • 4. Data: 2017-09-30 17:45:34
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ale jak źle przetnie to będzie miał tylko plus lub minus. :-)

    Też tak kiedyś miałe, tylko z magnesem.
    Miałem taki fajny sztabkowy magnes spory, ale mi upadł i tak jakoś
    pechowo pękł, że właśnie jeden wyszedł N a drugi S.
    No i teraz tego ani skleić ani nic.

  • 5. Data: 2017-09-30 17:49:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/30/2017 5:45 PM, sundayman wrote:
    > pechowo pękł, że właśnie jeden wyszedł N a drugi S.
    > No i teraz tego ani skleić ani nic.

    Nic nie robić, przecież się przyciągają.

  • 6. Data: 2017-09-30 18:27:34
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    > Nic nie robić, przecież się przyciągają.

    ale się przyciągają tam gdzie było N i S, czyli na końcach. jak się
    przyciągną, to N i S będą w środku a na końcach będzie nic... znaczy
    dupa a nie magnes.

    a.

  • 7. Data: 2017-09-30 18:32:37
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam, że się wtrącam, ale darujmy sobie walkę o grant w tym wątku...

  • 8. Data: 2017-09-30 19:19:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > ale się przyciągają tam gdzie było N i S, czyli na końcach. jak się
    > przyciągną, to N i S będą w środku a na końcach będzie nic... znaczy
    > dupa a nie magnes.

    dokładnie tak.

  • 9. Data: 2017-09-30 20:44:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale za to bedzie mial +5V i -5V, jak rowno przytnie. Takie ciecie baterii daje mu
    ogromne mozliwosci uzyskiwania napiec na plus i na minus.

  • 10. Data: 2017-09-30 20:55:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ale za to bedzie mial +5V i -5V, jak rowno przytnie. Takie ciecie baterii daje mu
    ogromne mozliwosci uzyskiwania napiec na plus i na minus.

    A to już o krok od uzyskanie zmiennego napięcia. Można by się pokusić
    nawet o odpowiedni jego kształt.

    RObert