  • 1. Data: 2010-01-11 07:48:40
    Temat: [ot] narzedzie do podgladu pamieci dowolnego procesu (windows)
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    Hej,

    Wiem jak to napisac samemu, ale nie chce wymyslac kola, wiec moze
    ktos zna gotowca. Program, ktory listuje wszystkie chodzace procesy
    (ms windows), pozwala wskazac dowolny z nich, a nastepnie pokazuje
    pamiec procesu (hex view).
    Dodatkowo milo, gdyby mozna bylo zgrac kawalek pamieci na dysk, badz
    wczytac z dysku, ew. przeedytowac w locie.

    Z gory dziekuje za info/linki/etc.

    milego dnia, hej

  • 2. Data: 2010-01-11 11:49:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Maciej Pilichowski wrote:
> [...]
    > Dodatkowo milo, gdyby mozna bylo zgrac kawalek pamieci na dysk, badz
    > wczytac z dysku, ew. przeedytowac w locie.

    OllyDbg