  • 1. Data: 2023-08-01 15:54:31
    Temat: [ot] nowa bateria/akumulator do kindle 5 classic
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    kindle 5 classic - bateria ewidentnie do wymiany. Ma ktos pojecie (z
    doswiadczenia), jak to wykonać? czyli: skad bateria, kto potrafi wymienic (w
    ostatecznosci - ja)...

  • 2. Data: 2023-08-01 16:32:58
    Temat: Re: [ot] nowa bateria/akumulator do kindle 5 classic
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/08/2023 15:54, 1634Racine wrote:
    > kindle 5 classic - bateria ewidentnie do wymiany. Ma ktos pojecie (z
    > doswiadczenia), jak to wykonać? czyli: skad bateria, kto potrafi
    > wymienic (w
    > ostatecznosci - ja)...

    Google wie.

    https://newpower99.com/products/amazon-kindle-5-kind
    le-touch-kindle-5th-gen-battery-replacement-kit-with

    Ja nie mam Kindla, ale kolega zmieniał właśnie tym kitem. Ponoć bateria
    w nim nie jest fake, trzyma bardzo długo.

  • 3. Data: 2023-08-01 19:27:40
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    heby w news:uab52s$3maed$1@dont-email.me
> [...]
    > n-battery-replacement-kit-with
    > Ja nie mam Kindla, ale kolega zmieniał właśnie tym kitem. Ponoć bateria w

    sorry, pomylka ma, chodzi mi o kindle *4* classic (jakby co, to nie
    wiem,skad
    w glowie mialem 5:)

  • 4. Data: 2023-08-02 18:54:38
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    W W-wie na Ursynowie (ulicy nie pamiętam) była firma handlowa co miała baterie do
    Kindle na stanie.
    Trochę się wkurzyłem, że nie dało rady odebrać osobiście (ale to było w pandemii
    jeżeli taka była przyczyna), a kurier podnosił i
    tak dość wysoką cenę zakupu.
    Cała reszta na Youtube.

    -----