  • 1. Data: 2023-07-26 19:23:06
    Temat: kupiłem kondensatory
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    prosto z Chin. Chude i smukłe, 470uF 400v. Bo takie pcb jest.
    Czekałem miesiąc.

    Przyszły grube i niskie jakie każdy Zdzisiek na Wolumenie ma.
    Do tego u Zdziśka renomowane firmy do wybory do koloru.

    Czy znacie jakieś Chińczyka debila?
    Bo ja pracowałem tylko z oszustami.

    To nie zbrodnia nie mieć i napisać sory właśnie wyszły.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2023-07-27 14:14:08
    Temat: Re: kupiłem kondensatory
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 26.07.2023 o 19:23, PiteR pisze:

    > Czy znacie jakieś Chińczyka debila?
    > Bo ja pracowałem tylko z oszustami.
    >
    > To nie zbrodnia nie mieć i napisać sory właśnie wyszły.

    Chińczyka nie ale polaków sporo.
    Takich co to nie rozumieją że jak zamawiający jest z daleka
    to nie będzie odsyłał i nie będzie trzeba mu zwracać kasy.
    I dlatego dostałeś takie jakie miał a nie takie jakie chciałeś.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2023-07-27 18:12:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u9tmtm$p9g$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    user RadosławF pisze tak:

    > Chińczyka nie ale polaków sporo.
    > Takich co to nie rozumieją że jak zamawiający jest z daleka
    > to nie będzie odsyłał i nie będzie trzeba mu zwracać kasy.
    > I dlatego dostałeś takie jakie miał a nie takie jakie chciałeś.

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    ty chuju co "rozumiesz wszystko"
    wypierdalaj mojego wątku

    a kase już oddał pojebusie

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 4. Data: 2023-07-27 20:35:36
    Od: Kaczin0 <j...@i...pl>

    W dniu 27.07.2023 o 18:12, PiteR pisze:

    > Znowu kretynku reklamujesz ten portal.
    >

    > ty chuju co "rozumiesz wszystko"
    > wypierdalaj mojego wątku
    >
    > a kase już oddał pojebusie

    Cóż za genialny przykład internetowego prostaka.
    Wezmę cię do mojej galerii...

    --
    Kaczin

  • 5. Data: 2023-07-27 21:38:03
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 27.07.2023 o 20:35, Kaczin0 pisze:

    > Cóż za genialny przykład internetowego prostaka.
    > Wezmę cię do mojej galerii...

    to jes góró ceniony przez brytyjskich celników, ukorz siem, natychmiast!

  • 6. Data: 2023-07-28 14:47:52
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > Przyszły grube i niskie jakie każdy Zdzisiek na Wolumenie ma.
    > Do tego u Zdziśka renomowane firmy do wybory do koloru.

    W sumie nie wiem czemu gromadka się na Ciebie rzuciła.
    Co do kitaja, oni chyba jeszcze nie wiedzą że czas jest cenniejszy
    od zamówienia.

    > To nie zbrodnia nie mieć i napisać sory właśnie wyszły.

    Też tego oczekuję. A przede wszystkim szanowania czasu klienta.

  • 7. Data: 2023-07-29 02:17:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-28, alojzy nieborak <a...@g...com> wrote:
    > Też tego oczekuję. A przede wszystkim szanowania czasu klienta.

    Nie spodziewaj się tego po sprzedawcy z Azji (jej większej geograficznie
    części). Wiem, że brzmi to jak kiepska generalizacja, ale jest to często
    kwestia kulturowa. Musiałbyś trafić na takiego, ktory ma masę kontaktów
    z klientami z Zachodu, na których dodatkowo mu zależy. Większość nie
    będzie nawet rozumieć o co masz do nich w tej kwestii pretensje.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2023-07-29 08:48:20
    Od: Ghost <g...@h...net>

> [...]
    > z klientami z Zachodu, na których dodatkowo mu zależy. Większość nie
    > będzie nawet rozumieć o co masz do nich w tej kwestii pretensje.

    Serwis (nie w sensie naprawianie, a dobra obsluga sprzedazna i po) to
    jest koszt - tyle w temacie, zadne kwestie kulturowe.

    Chcesz tanio, masz tanio.

  • 9. Data: 2023-07-29 11:02:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-29, Ghost <g...@h...net> wrote:

    > Serwis (nie w sensie naprawianie, a dobra obsluga sprzedazna i po) to
    > jest koszt - tyle w temacie, zadne kwestie kulturowe.

    Uwierz. Nie lubię stosować tego typu argumentów, ale prawie ćwierć wieku
    w Azji siedzę. Znam na tony bynajmniej nie tanich i z podobnymi
    przypadłościami. Nawet europejskie marki często tak się w Azji
    zachowują.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2023-07-29 13:11:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:0e85d1a5-c9f7-4338-a4b7-f7174cbd18b3n@googlegr
    oups.com>
    user alojzy nieborak pisze tak:

    > W sumie nie wiem czemu gromadka się na Ciebie rzuciła.
    > Co do kitaja, oni chyba jeszcze nie wiedzą że czas jest cenniejszy
    > od zamówienia.

    Nie wiem. Być może solidarność oszustów.

    Dlaczego w Polsce jest słabe prawo?
    Bo być może kiedyś będę siedział po złej stronie, na ławie oskarżonych
    to niech na wszelki wypadek będzie słabe.

    Zabierać najebanym Patryczkom samochody? Nie nie może dać drugą szansę.

    Ten wątek nie jest o kondensatorach.
    Ten wątek jest o tym czy może ktoś widział Yeti
    (uczciwego Chińczyka)

    Dziwię się ludziom takim jak np Weronika T. którzy chcą mieszkać w
    Chinach dłużej niż tydzień. Chińczycy to nie ludzie to rój.

    Jeden koleś ostatnio w radio się wypowiedział
    jak to nie zajobiście, że rozrasta się ChinaTown w Wawie.