  • 1. Data: 2012-03-23 05:39:15
    Temat: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Od: Aron <a...@g...pl>

    paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza samochodami. Dochody z akcyzy na
    paliwo wzrosly w 2011 w porownaniu z 2010.
    W sumie nic dziwnego, jak ktos raz zakosztowal samochodu to nie
    przesiadzie sie z powrotem do autobusu czy puciongu.

    ciekawe gdzie jest ta granica? 6 zl?

    aron

  • 2. Data: 2012-03-23 06:07:11
    Temat: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Aron wrote:
> [...]
    > W sumie nic dziwnego, jak ktos raz zakosztowal samochodu to nie
    > przesiadzie sie z powrotem do autobusu czy puciongu.

    ostanio sie chyba ustabilizowalo...

    Dodjamy ze z jezdzenia moga tylko zrezygnowac ci ktorzy nie potrzbuja
    samochodu.

  • 3. Data: 2012-03-23 06:11:27
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Aron napisał(a):
    > ciekawe gdzie jest ta granica? 6 zl?
    Na tablicach. Więcej jak 9,90 sie nie zmieści :D
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2012-03-23 06:16:26
    Od: Aron <a...@g...pl>

    On 23 Mar, 06:07, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Dodjamy ze z jezdzenia moga tylko zrezygnowac ci ktorzy nie potrzbuja
    > samochodu.

    czyli widocznie wszyscy potrzebuja albo prawie wszyscy

    aron

  • 5. Data: 2012-03-23 07:03:52
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > ciekawe gdzie jest ta granica? 6 zl?

    Zalezy od aktualnej ceny :)
    Było poniżej 3 - psychologiczną bariera było 4, było niecałe 5 - bariera
    wynosiła dokladnie 5 , itd, itd, itd .... :)

    --
    PozdrawiAM!
    E90

  • 6. Data: 2012-03-23 08:16:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Na tablicach. Więcej jak 9,90 sie nie zmieści :D

    Eeetam, przykleja pod spodem "x10" ;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2012-03-23 08:28:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-23 05:39, Aron pisze:
> [...]
    > W sumie nic dziwnego, jak ktos raz zakosztowal samochodu to nie
    > przesiadzie sie z powrotem do autobusu czy puciongu.

    To jak z gotowaniem żaby. Jak by nagle z 4 PLN zrobili 10, to by
    ludzie wyszli na ulice z butelkami z benzyną i była by ogólna
    zadyma. A tak, to małymi kroczkami do tych 10 PLN pewnie dojdzie.

    Odpowiadając na główne pytanie: nie ma takiej granicy.
    Ludzie będą jeździć i chuj.

  • 8. Data: 2012-03-23 09:00:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-23 06:07, Marek Dyjor pisze:

    > ostanio sie chyba ustabilizowalo...

    Fakt, regularnie raz na tydzień parę groszy do góry. Dzisiaj widziałem,
    5,94, czyli 6PLN do osiągnięcia jeszcze przed świętami. A magiczną
    barierą miało być 5pln.

    > Dodjamy ze z jezdzenia moga tylko zrezygnowac ci ktorzy nie potrzbuja
    > samochodu.

    Korki rano rozumiem, korki wieczorem również, ale Warszawa jest
    zakorkowana praktycznie cały dzień i Ci wszyscy tak strasznie potrzebują
    samochodu? Mocno wątpię.

    A.

  • 9. Data: 2012-03-23 09:31:44
    Od: Sebastian <s...@g...com>

    On 23 Mar, 05:39, Aron <a...@g...pl> wrote:

    Jedzenie drożeje, a ludzie i tak jedzą - ja się pytam gdzie jest
    granica ?!!

    no offence :)
    pozdrawiam
    Sebastian

  • 10. Data: 2012-03-23 09:36:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > W sumie nic dziwnego, jak ktos raz zakosztowal samochodu to nie
    > przesiadzie sie z powrotem do autobusu czy puciongu.

    Jeżdżą, ale oszczędzają na innych rzeczach.
    Portfele się nie rozciągają. Wydajesz 100 zł więcej miesięcznie na
    paliwo? Wydasz o 100 zł mniej na inne rzeczy. Popyt ucierpi (już cierpi)
    i nadejdzie recesja.

    A co do ograniczania jeżdżenia - wszyscy moi znajomi ograniczają.