  • 1. Data: 2006-08-02 20:28:24
    Temat: peering GTS i Exatela ...
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Witam,

    dzisiaj się zdziwiłem - dwóch takich dużych operatorów i routerem przez
    który leci ruch między nimi jest router we Franfurce ?

    dziwne ? nie mogą się dogadać ?

    wojtek

  • 2. Data: 2006-08-02 20:43:51
    Temat: Re: peering GTS i Exatela ...
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Wed, 02 Aug 2006 22:28:24 +0200, crazy bejbi wrote:

    > Witam,
    >
    > dzisiaj się zdziwiłem - dwóch takich dużych operatorów i routerem przez
    > który leci ruch między nimi jest router we Franfurce ?
    >
    > dziwne ? nie mogą się dogadać ?

    Minęło równo dziesięć lat, jeden miesiąc i jeden dzień od czasu, gdy Wojtek
    Myszka napisał
    http://42.pl/gg/Pine.HPP.3.94.960701142024.5305B-100
    0...@l...immt.pwr.wroc.pl

    Jak widać, nic się nie zmienia...
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 3. Data: 2006-08-02 21:45:57
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Szymon Sokół napisał(a):

    > Minęło równo dziesięć lat, jeden miesiąc i jeden dzień od czasu, gdy Wojtek
    > Myszka napisał
    > Jak widać, nic się nie zmienia...

    nie do końca, bo

    przez gts mam dostęp do tpnetu bezpośrednio
    przez exatela mam dostęp do tpnet bezpośrednio

    ale miedzy exatelem a gts-em routing leci przez Niemcy.

    Czyli sprawa nie dotyczy wprost Tepsy w tym przypadku.

    wojtek

  • 4. Data: 2006-08-03 19:28:01
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl>

    Użytkownik "Szymon Sokół" napisał

    > Minęło równo dziesięć lat, jeden miesiąc i jeden dzień od czasu, gdy
> [...]

    Wiesz Szymonie, że ja pamiętam tego posta od Wojtka. To były czasy.... na
    polipie pisało się wtedy o problemach polskiego IP a nie o tym, że komuś
    neostrada nie działa.

    Ale to co wtedy Wojtek napisał stało się inspiracją do tego, co robię teraz
    ... kopie rowki i wkładam światełko.... już 300km udało się włożyć ale nie
    napiszę gdzie, bo znowu będzie, że kryptoreklama.

    W.

  • 5. Data: 2006-08-04 07:14:17
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > dzisiaj się zdziwiłem - dwóch takich dużych operatorów i routerem przez
    > który leci ruch między nimi jest router we Franfurce ?

    swoją drogą dziwne bo obie firmy podłączone są do PL-IX więc nie byloby
    wiekszych problemów...

    Paweł

  • 6. Data: 2006-08-04 07:23:16
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    > swoją drogą dziwne bo obie firmy podłączone są do PL-IX więc nie byloby
    > wiekszych problemów...
    >
    > Paweł

    choc u mnie ruch z Exatela do GTSu idzie przez PL-IX i WIX.... :)

    moze dotyczy to tylko czesci klientów?

    Paweł

  • 7. Data: 2006-08-05 09:57:38
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 3 Aug 2006 21:28:01 +0200 I had a dream that Wojciech Apel
    <w...@n...pp.org.pl> wrote:
    >Ale to co wtedy Wojtek napisał stało się inspiracją do tego, co robię teraz
    >... kopie rowki [...]

    A było się uczyć? ;-P

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 8. Data: 2006-08-05 15:38:34
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    > A było się uczyć? ;-P

    Ale ja kopie rowki za pomocą Exela.... równie skuteczne a człowiek się mniej
    poci.

    W.