  • 1. Data: 2011-03-29 14:08:59
    Temat: [piątek] Polska myśl szkoleniowa :)
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=_JRs0FK9yPw
    Po co ten instruktor na prawym fotelu siedzi to ja nie wiem :]

    PS. Dla czekających na kolejne info o kamerce:
    Szykuję się do obszerniejszego opisu kamerki, ale czekam
    jeszcze na kartę 32GB i nowy kabelek do ładowania w samochodzie.
    Póki co kręcę w średniej jakości, żeby bateria dłużej trzymała
    i więcej filmu się mieściło.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2011-03-29 14:16:27
    Temat: Re: [piątek] Polska myśl szkoleniowa :)
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-29 14:08, Rychu pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=_JRs0FK9yPw
    > Po co ten instruktor na prawym fotelu siedzi to ja nie wiem :]

    Jeszcze coś od siebie dodam. Nie wiem czemu tam nie ma podwójnej
    ciągłej. Jak autobus się zatrzymuje na przystanku, to jak widać
    zostaje jakieś 20 metrów do skrzyżowania. Gdybym ja nie jechał,
    to z lewej strony wjechałby ten Opel. Idealnie na czołówkę z L-ką.
    Gdyby wyjechał chwilę wcześniej, to pewnie wpadł by w niego nieźle
    rozpędzony Mercedes. W tym miejscu to ewidentna pomyłka.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 3. Data: 2011-03-29 14:36:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 14:08:59 +0200, na pl.misc.samochody napisałeś(aś):

    > Po co ten instruktor na prawym fotelu siedzi to ja nie wiem :]

    No ale trochę wyrozumiałości dla eLki trzeba mieć ;)
    Pewnie zaczęli manerwr jak jeszcze Cię nie widzieli.
    hehe

    > PS. Dla czekających na kolejne info o kamerce:

    BTW jesteś w stanie powiedzieć co się dzieje z zapisem, jeśli "upadnie"
    zasilanie w czasie zapisu? Padnie w sensie jest np. silny dzwon, wypada
    bateria (o ile jest w ogóle wyjmowana?) i brak zasilania...

    Pytam, bo też montuję kamerę pokładową, jeno spiętą z CarPC. Zastanawiam
    się więc czy inwestować odrazu w dysk SSD, albo jakąś szybką kartę po USB
    na potrzeby rejestratora. Póki co mam zwykły dysk, wertepy (w tym dziura
    taka, że poszła opona) nie robią na nim wrażenia, ale przy mocnym dzwonie
    (odpukać!) obawiam się, że może nie wytrzymać przeciążenia i zapis
    powędruje na manowce.

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2011-03-29 15:24:42
    Od: alex <o...@w...pl>

    > PS. Dla czekających na kolejne info o kamerce:

    podaj model tej kamerki?

    czy taka kamerka jest coś warta:
    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-monitor-2-5-i1524473329.html

  • 5. Data: 2011-03-29 15:56:08
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    alex pisze:

    > czy taka kamerka jest coś warta:
    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-monitor-2-5-
    i1524473329.html

    Ten dreszczyk emocji... jakie cło i VAT zapłacisz, ile będzie do Ciebie
    szła dostawa i "niemanie" gwarancji.

    --
    Piotr Czyż

  • 6. Data: 2011-03-29 16:19:17
    Od: alex <o...@w...pl>

    W dniu 2011-03-29 15:56, Piotr Czyż pisze:

    sy-monitor-2-5-
    > i1524473329.html
    >
    > Ten dreszczyk emocji... jakie cło i VAT zapłacisz, ile będzie do Ciebie
    > szła dostawa i "niemanie" gwarancji.

    miałem na myśli tego typu a nie od tego sprzedawcy

  • 7. Data: 2011-03-29 18:19:39
    Od: Pawel <p...@f...pl>

> [...]
    > jeszcze na kartę 32GB i nowy kabelek do ładowania w samochodzie.
    > Póki co kręcę w średniej jakości, żeby bateria dłużej trzymała

    To wg mnie pikuś, choć faktycznie uczenie kursanta takich manewrów na
    dzień dobry nie jest mądrym pomysłem.
    Ale to co ja czasami obserwuje ostatnio w Katowicach jak jeżdzą L-ki to
    się włos na głowie jeży. Przekraczanie ciągłej, skręcanie z
    niewłaściwego pasa... zachowania kierowców na "rondzie" "Ziętka" to
    mogły posłużyć do niejednego horroru. To, że nie ma tam wypadków, to
    chyba tylko zasługa w miarę kulturalnej jazdy innych, bo o jeździe z
    przepisami na pewno być mowy nie może.

  • 8. Data: 2011-03-29 20:48:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-29 18:19, Pawel pisze:
    (ciach)

    A może to instruktor sam jechał, albo z kochanką, albo
    po flaszkę. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. I niech
    pierwszy rzuci kamień, kto jest bez winy :D

  • 9. Data: 2011-03-29 21:24:36
    Od: "A5tu5" <a...@v...pl>

    Użytkownik "alex" napisał w wiadomości grup

    > PS. Dla czekających na kolejne info o kamerce:

    podaj model tej kamerki?

    czy taka kamerka jest coś warta:
    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-monitor-2-5-i1524473329.html

    Zapomnij,
    jakość obrazu mimo "720p" jest masakryczna, ledwo widać znaki drogowe, ale
    to i nawet nie zawsze.
    Piszę, bo też się naciąłem... :/
    Na szczęście wydatek niewielki, więc i strata niewielka ;)

    --
    A5tu5

  • 10. Data: 2011-03-29 21:39:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rychu wrote:

> [...]
    > Gdyby wyjechał chwilę wcześniej, to pewnie wpadł by w niego nieźle
    > rozpędzony Mercedes. W tym miejscu to ewidentna pomyłka.

    kompletny debilizm...

    pomijajac że w mieście budy powinny mieć zatoki a stać i blokować ruch.