  • 1. Data: 2011-03-28 20:48:32
    Temat: Re: rozrz?d, kiedy?
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-03-28 22:35, Jendrek pisze:
    > jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto
    > ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

    Najlepiej wymienić szybko.
    Takie sprawdzanie nieraz drogo kosztuje.

  • 2. Data: 2011-03-28 21:35:19
    Temat: rozrząd, kiedy?
    Od: "Jendrek" <J...@g...com>

  • 3. Data: 2011-03-28 22:04:56
    Temat: Re: rozrząd, kiedy?
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Jendrek" <J...@g...com> napisał w wiadomości
    > jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto
    > ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

    Od razu po zakupie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2011-03-28 22:16:03
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-28 21:35, Jendrek pisze:
    > jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto
    > ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

    Oddac do zaufanego mechanika, zeby obejrzal i wyrazil swoje zdanie. A
    najlepiej wymienic jak najszybciej, od razu po zakupie.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 5. Data: 2011-03-28 22:31:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-28, Jendrek <J...@g...com> wrote:
    > jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto
    > ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

    Jak nic nie wiesz to po prostu wymień. Remont silnika jest drooogi.

    Pzdr,
    Krzysiek Kieczewski

  • 6. Data: 2011-03-29 00:54:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jendrek

    > jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela,
    > auto ( Audi A6) ma 250.000 przejechane.

    Gdy silnik zgaśnie, a auto nie będzie chciało zapalić to znaczy, że
    trzeba było już wymienić.

  • 7. Data: 2011-03-29 07:58:20
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-28 22:16, venioo pisze:

    > Oddac do zaufanego mechanika, zeby obejrzal i wyrazil swoje zdanie. A
    > najlepiej wymienic jak najszybciej, od razu po zakupie.

    Nie sadziesz, ze jak juz rozbierze i "wyrazi swoje zdanie" to prosciej
    bedzie wymienic?
    Chyba, ze "wyrazi swoje zdanie" podnoszac jeno maske do gory.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 8. Data: 2011-03-29 17:12:09
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-03-28 21:35, Jendrek wrote:
    > jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto
    > ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

    od razu po zakupie, jaki silnik?

  • 9. Data: 2011-03-29 17:17:11
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Jendrek" <J...@g...com> napisał w wiadomości
    > jak sprawdzic kiedy wymienic rozrzad? nie wiem nic od 1 wlasciciela, auto
    > ( Audi A6) ma 250.000 przejechane. Pzdr.

    kumpel ma A6 2,5 TDI no i nawet jezeli by chcial to g*wno sie zobaczy bo do
    wymiany trzeba caly pas przedni zdemontowac... wiec na oko bym raczej nie
    liczyl tylko na zdrowy rozsadek i wymienil jak najszybciej ;)

  • 10. Data: 2011-03-29 18:54:14
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-03-29 17:17, MŁ wrote:
> [...]
    > wymiany trzeba caly pas przedni zdemontowac... wiec na oko bym raczej nie
    > liczyl tylko na zdrowy rozsadek i wymienil jak najszybciej ;)

    a skąd wiesz że to 2.5 TDI?