  • 1. Data: 2011-07-23 00:20:07
    Temat: [piatek] ViaTol - tak sie buduje na DK92
    Od: venioo <p...@o...eu>

    http://www.youtube.com/watch?v=ru9X30i24rQ

    Chociaz w sumie nie wiem juz czy smiac sie czy plakac. Zero
    jakiegokolwiek kierowania ruchem - kierowco radz se sam, mamy Cie w d...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-07-23 09:49:44
    Temat: Re: [piatek] ViaTol - tak sie buduje na DK92
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-22 22:20:07 +0000, venioo <p...@o...eu> said:

    > http://www.youtube.com/watch?v=ru9X30i24rQ
    >
    > Chociaz w sumie nie wiem juz czy smiac sie czy plakac. Zero
    > jakiegokolwiek kierowania ruchem - kierowco radz se sam, mamy Cie w d...

    I co ci dyżurny powiedział, gdy zgłosiłeś?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-07-23 12:43:03
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-23 09:49, Bydlę pisze:

    > I co ci dyżurny powiedział, gdy zgłosiłeś?

    Powiedział, że w tej sprawie już dzwoniło jakieś bydlę...

  • 4. Data: 2011-07-23 12:52:39
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zero
    > jakiegokolwiek kierowania ruchem

    I jak zwykle wszyscy sobie doskonale radza bez tego. Mijaja sie nawet
    ciezarowy. Mogloby byc tylko jakies oznakowanie wczesniej.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2011-07-23 12:54:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-23 10:43:03 +0000, venioo <p...@o...eu> said:

    > Powiedział, że w tej sprawie już dzwoniło jakieś bydlę...

    Czyli nie chodziło ci o naprawienie tej sytuacji, a tylko chciałeś tu błysnąć?
    Kul.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-07-23 14:24:39
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-23 12:54, Bydlę pisze:

    > Czyli nie chodziło ci o naprawienie tej sytuacji, a tylko chciałeś tu
    > błysnąć?
    > Kul.

    I trendi.
    A tak powaznie, to bardziej chcialem tu unaocznic to o czym pisalem we
    wczesniejszym watku, jak bez wyobrazni i upierdliwie sie buduje tak malo
    skomplikowane sprawy u nas.
    Szczerze mowiac to nawet nie wiem gdzie mialbym zadzwonic? Na policje?
    Do GDDKiA? Na 112? Mam dosyc niemile doswiadczenia z dzwonienia w wiele
    powazniejszej sprawie i od tego czasu szczerze watpie w skutecznosc w/w.

  • 7. Data: 2011-07-23 14:26:51
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-23 12:52, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > I jak zwykle wszyscy sobie doskonale radza bez tego. Mijaja sie nawet
    > ciezarowy. Mogloby byc tylko jakies oznakowanie wczesniej.

    No swietnie, bo pare samochodow wczesniej jechal tirman i przez CB sie
    zgadal z tirmanem z przeciwka, ze sie zatrzyma na chwile i przepusci.
    Z drugiej strony jadacy tez mieli niespodzianke zza pagorka. Jadac
    osobowka bez CB, gdzie siedzi sie nisko, mozna bylo miec fajna
    niespodzianke...

  • 8. Data: 2011-07-23 15:35:15
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-23 14:24, venioo pisze:
    > Szczerze mowiac to nawet nie wiem gdzie mialbym zadzwonic? Na policje?
    > Do GDDKiA? Na 112? Mam dosyc niemile doswiadczenia z dzwonienia w wiele
    > powazniejszej sprawie i od tego czasu szczerze watpie w skutecznosc w/w.

    Zgłaszasz na 112 i tyle, resztę niech sobie sami organizują. Jak byś to
    zgłosił a jakiś czas później ktoś miał w tym miejscu poważny wypadek to
    jest szansa że pociągną kogoś do odpowiedzialności za niedopełnienie
    obowiązków. Można się pożalić znajomym czy opisać sytuacje na grupie
    dyskusyjnej ale to tylko zajęcie dla własnej satysfakcji. Jak jest w
    polsce to chyba każdy dorosły wie i nie trzeba kolejnych przykładów na
    udowodnienie że u nas w kraju panuje egoizm i głupota bo to "oczywista
    oczywistość". Drogówka sama z siebie nie zainteresuje się takimi
    sprawami, oni są bardzo zajęci innymi bardzo ale to bardzo ważnymi
    obowiązkami.

  • 9. Data: 2011-07-23 18:32:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-23 12:24:39 +0000, venioo <p...@o...eu> said:

    > A tak powaznie

    Ufff...

    > , to bardziej chcialem tu unaocznic to o czym pisalem we wczesniejszym
    > watku, jak bez wyobrazni i upierdliwie sie buduje tak malo
    > skomplikowane sprawy u nas.

    "...bo my tu panie tylko na chwilę i ile tej drogi panu zabrałem, no ile?"

    I dlatego pytałem o reakcję - bo takich debili trzeba tępić.

    > Szczerze mowiac to nawet nie wiem gdzie mialbym zadzwonic? Na policje?

    Oczywiście.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-07-24 02:24:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-23 14:24, venioo pisze:
    (...)
    > A tak powaznie, to bardziej chcialem tu unaocznic to o czym pisalem we
    > wczesniejszym watku, jak bez wyobrazni i upierdliwie sie buduje tak malo
    > skomplikowane sprawy u nas.

    W necie jak widać wielu odważnych - gorzej w rzeczywistości.

    > Szczerze mowiac to nawet nie wiem gdzie mialbym zadzwonic? Na policje?

    Kręcisz głupawe filmiki na youtube, pokrzykujesz na pms, a nie wiesz
    gdzie się takie rzeczy zgłasza?

    > Do GDDKiA? Na 112? Mam dosyc niemile doswiadczenia z dzwonienia w wiele
    > powazniejszej sprawie i od tego czasu szczerze watpie w skutecznosc w/w.

    No pewnie - typowe przypowieści grupowe...