  • 1. Data: 2011-07-23 00:53:25
    Temat: przyczepa z C?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam
    jaki zestaw moge ciagnac majac kat. C?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-07-23 02:02:10
    Temat: Re: przyczepa z C?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j0cv12$skv$1@news.onet.pl...
    > witam
    > jaki zestaw moge ciagnac majac kat. C?
    "Zestaw" złożony z pojazdu i przyczepy lekkiej (DMC przyczepy < 750 kg)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 3. Data: 2011-07-24 09:42:17
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Zestaw" złożony z pojazdu i przyczepy lekkiej (DMC przyczepy < 750 kg)
    > Pozdrawiam !
    > WOJO

    A dlaczego tylko lekką?
    no chyba jednak ponad DMC 750 jak już ma C.
    A to co piszesz to na samo B.

    Dawid

  • 4. Data: 2011-07-24 10:10:04
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-24 09:42, Dawidus pisze:
    > Użytkownik "WOJO"<s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > A dlaczego tylko lekką?
    > no chyba jednak ponad DMC 750 jak już ma C.
    > A to co piszesz to na samo B.

    - kat. B Samochód do 3,5t łącznie z przyczepą, z czego masa przyczepy
    nie może wynosić więcej niż 750kg itd.
    - kat. C Samochody pow. 3,5t + przyczepa lekka do 750kg
    - kat C+E nie ma ograniczeń tonażowych (prawie :-) )

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2011-07-24 10:51:52
    Od: "q...@p...onet.pl" <q...@p...onet.pl>

    ciach:

    http://www.stooorage.com/show/1043/3512466_przyczepk
    a.jpg

  • 6. Data: 2011-07-24 13:24:06
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-24 10:51, q...@p...onet.pl pisze:
    > ciach:
    >
    > http://www.stooorage.com/show/1043/3512466_przyczepk
    a.jpg
    Wszystko pięknie, ale pytanie było o kat.C+przyczepa :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2011-07-24 21:24:08
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 24.07.2011 09:42, Dawidus pisze:
    > U?ytkownik "WOJO"<s...@a...unknown.hehe> napisa? w wiadomo?ci

    > A dlaczego tylko lekk??
    > no chyba jednak ponad DMC 750 jak ju? ma C.
    > A to co piszesz to na samo B.

    Bo C to C a C+"przyczepa inna niz lekka" to EC :)
    E dla przyczep nie trzeba tylko do traktorowego prawka.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 8. Data: 2011-07-24 23:20:57
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Dawidus" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > A dlaczego tylko lekką?
    > no chyba jednak ponad DMC 750 jak już ma C.
    > A to co piszesz to na samo B.
    >
    > Dawid

    sorki, myślałem, że pytał o E a tu C w pytaniu. :-(

    Dawid

  • 9. Data: 2011-07-26 09:38:00
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Gabriel'wilk' wrote:

    > - kat. B Samochód do 3,5t łącznie z przyczepą, z czego masa przyczepy
    > nie może wynosić więcej niż 750kg itd.

    I jeszcze
    Zestaw samochód + przyczepa o łącznej DMC <=3.5t, niezależnie od masy przyczepy
    (byle oczywiście nie większa niż wpisana w dowodzie rejestracyjnym pojazdu).

    > - kat. C Samochody pow. 3,5t + przyczepa lekka do 750kg
    > - kat C+E nie ma ograniczeń tonażowych (prawie :-) )
    >
    > pozdrawiam

    pzdr
    \SK