  • 1. Data: 2013-06-28 20:46:22
    Temat: [piatkowo] Najbardziej dający do zrozumienia sygnał, że czas sprzedać padakę
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Według mnie:
    - za wycieraczką zaczynają pojawiać się kartki "kupię to auto!!!" "załatwiamy
    złomowanie i wyrejestrowanie" itp.
    - miejscowi blokersi przestają kopać w lusterka
    - po umyciu nie wygląda specjalnie lepiej niż przed

    L.

  • 2. Data: 2013-06-28 21:14:15
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-06-28 20:46:22 niejaki Lisciasty napisał:
> [...]
    złomowanie i wyrejestrowanie" itp.
    > - miejscowi blokersi przestają kopać w lusterka
    > - po umyciu nie wygląda specjalnie lepiej niż przed

    podczas przejazdu przez kałużę musisz podnosić nogi

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2013-06-28 21:21:49
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 6/28/2013 8:46 PM, Lisciasty wrote:
> [...]
    złomowanie i wyrejestrowanie" itp.
    > - miejscowi blokersi przestają kopać w lusterka
    > - po umyciu nie wygląda specjalnie lepiej niż przed

    Przestaje przekraczać 200km/h na gazie

  • 4. Data: 2013-06-28 21:50:58
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    wlasnie zaczynaja kopac lusterka :P

  • 5. Data: 2013-06-28 23:17:07
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 06/28/2013 08:46 PM, Lisciasty wrote:
> [...]
    złomowanie i wyrejestrowanie" itp.
    > - miejscowi blokersi przestają kopać w lusterka
    > - po umyciu nie wygląda specjalnie lepiej niż przed

    skończyło się miejsce na pety w popielniczce

  • 6. Data: 2013-06-28 23:29:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 28 Jun 2013 23:17:07 +0200, "m...@i...pl"
    <m...@i...pl> wrote:

    złomowanie i wyrejestrowanie" itp.

    >skończyło się miejsce na pety w popielniczce

    E... pzresada. Kto by pety do popielniczki wyrzucal?...

    A.L.

  • 7. Data: 2013-06-28 23:56:02
    Temat: Re: [piatkowo] Najbardziej dający do zrozumienia sygna=?ISO-8859-2?Q?=B3=2C_=BFe_czas_sprzeda=E6_padak=EA?=
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Lisciasty wrote:

> [...]
    > "załatwiamy złomowanie i wyrejestrowanie" itp. - miejscowi blokersi
    > przestają kopać w lusterka - po umyciu nie wygląda specjalnie lepiej

    Mech zaczyna zwyciężać z randapem.

    --
    Deflegmator

  • 8. Data: 2013-06-28 23:59:03
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-06-28 20:46, Lisciasty pisze:
> [...]
    złomowanie i wyrejestrowanie" itp.
    > - miejscowi blokersi przestają kopać w lusterka
    > - po umyciu nie wygląda specjalnie lepiej niż przed

    Ja miałem serię kilku poważnych napraw, w tym sprzęgło za 1,5 kPLN, ale
    jak w deszczu padł mimośród od wycieraczek, to już wiedziałem, że mam
    tego auta dość.

  • 9. Data: 2013-06-29 07:03:00
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 28 czerwca 2013 20:46:22 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    złomowanie i wyrejestrowanie" itp.

    > - miejscowi blokersi przestają kopać w lusterka
    >
    > - po umyciu nie wygląda specjalnie lepiej niż przed

    Gdy przydaje się wożenie ze sobą śrubokręta

  • 10. Data: 2013-06-29 07:12:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Lisciasty pisze tak:

    > - po umyciu nie wygląda specjalnie lepiej niż przed

    gdy po umyciu wygląda gorzej niż przed ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87