    From: "R.M." <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: piecyk gazowy junkers WRDP-2B vs neckar N19E
    Date: Fri, 29 Jan 2010 19:28:04 +0100

    Witam,
    Mam pytanie odnosnie 2 piecykow, czym one dokladnie sie roznia?
    pierwszy to WRDP-2B (z zaplonem bateryjnym) kosztuje ok 1100zl
    http://www.junkers.com/pl/pl/produkte_1/ogrzewaczewo
    dy_1/podgrzewaczeprzepywowe_1/wrdp2b/wrdp2b_1.aspx

    drugi do neckar N19E (tez z zaplonem bateryjnym) kosztuje ok 700zl
    http://www.ceneo.pl/1877218

    ktos mi mowil, ze ronica jest taka ze neckar jest produkowany w polsce i
    wszystkie bebechy/wnetrznosci ma takie same i tej samej firmy tzn
    junkers/bosh

    prawda to? nie moge uwierzyc bo roznica w cenie to az 400zl... moze
    jednak wyjeli jakis droga czesc? jest modulacja mocy? jest automatyczna
    regulacja cisnienia wody?

    pozdrawiam,
    R.M.