  • 1. Data: 2005-12-05 22:23:16
    Temat: pl.soc.polityka
    Od: "Andrzej Piesiewicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Nie jestem pewien, czy trafiłem w odpowiednie miejsce, ale po przejrzeniu
    całej hierarchii polskich newsów doszedłem do wniosku, że jedynie ta grupa,
    oraz pl.news.admin spełnia warunek tematyczny. Z góry przepraszam za
    ewentualny off-topic.

    Od dłuższego już czasu udzielam się na grupie dyskusyjnej o nazwie
    pl.soc.polityka. Hmmm.. Słowo 'udzielam' wydaje się być raczej nie na
    miejscu, bowiem czytam jedynie wątki pisane przez innych. Tuż po
    zasubskrybowaniu tejże grupy pierwszą rzeczą, jaka rzuciła mi się w oczy,
    były tzw. topiki wiadomości. Większość z nich zawierała aluzje do "żydów"
    wyrażone w sposób zawoalowany lub, co zdarzało się nieporównywalnie częściej,
    expressis verbis. Co prawda nie ma w naszym kraju usankcjonowanego prawem
    zakazu pisania elaboratów o mniejszościach narodowych, pod jednym wszakże
    warunkiem : że nie naruszają przepisów Kodeksu Karnego. Tak się jednak
    składa, że _treści_ wiadomości o tychże topikach zieją niespotykaną wręcz
    nienawiścią. Autorzy niejednokrotnie nawołują do nienawiści na tle rasowym,
    prześcigają się w oczernianiu mniejszości narodowych i seksualnych, co gorsza
    robiąc to w błogim poczuciu bezkarności. Samo google zwraca 56.800 wyników
    obrazujących ogrom antysemityzmu, rasizmu i ksenofobii panujących na tej
    grupie : http://tinyurl.com/7p858

    Zapytam wprost: czy nie dałoby się tego towarzystwa jakoś rozgonić?

    Pozdrawiam
    A. Piesiewicz

  • 2. Data: 2005-12-05 22:34:47
    Temat: Re: pl.soc.polityka
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

> [...]
    > całej hierarchii polskich newsów doszedłem do wniosku, że jedynie ta grupa,
    > oraz pl.news.admin spełnia warunek tematyczny. Z góry przepraszam za

    Zdecydowanie NTG - poczytaj: http://www.usenet.pl/opisy/pl.internet.polip

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2005-12-05 22:43:32
    Od: "Andrzej Piesiewicz" <d...@N...gazeta.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Zdecydowanie NTG - poczytaj: http://www.usenet.pl/opisy/pl.internet.polip

    Przepraszam najmocniej. Ostrzegano mnie na pl.internet.mordplik, że popełnię
    NTG, jak wyślę tego posta do Was, ale się zbytnio pospieszyłem. Co złego,to
    nie ja ;)

    pozdr
    AP

  • 4. Data: 2005-12-06 09:36:17
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    > Zdecydowanie NTG - poczytaj: http://www.usenet.pl/opisy/pl.internet.polip

    jesli by rozgonil psp, to bylaby TG - oszolomstwo rozlazlo by sie po polskim
    internecie, i bylby problem. ;-)

    Alex.

  • 5. Data: 2005-12-06 09:37:00
    Od: Marian <m...@g...pl>

    > Zapytam wprost: czy nie dałoby się tego towarzystwa jakoś rozgonić?
    Moderacja grupy.

    --
    Jakub

  • 6. Data: 2005-12-06 09:37:59
    Od: Jakub <k...@g...com>

  • 7. Data: 2005-12-06 13:09:36
    Od: "Oszołom" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Piesiewicz" <d...@W...gazeta.pl> napisał

    Inkowski!

    Na pl.soc.polityka nie umiałeś dyskutować, to
    teraz tutaj trollujesz i chcesz zamknąć psp?

    Być przynajmniej zmienił IP dla niepoznaki.

    Nie jestem użytkownikiem pl.internet.polip, więc małe wytłumaczenie:

    Osoba: aty196.neoplus.adsl.tpnet.pl wpuszczała na pl.soc.polityka takie oto
    wywody:

    Użytkownik "Szymon Inkowski" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał wczoraj:

    > Uprawianie seksu ze zwierzakiem nie wpływa zaś
    > niekorzystnie na jego psychikę, a wręcz przeciwnie. Np. lepiej, żeby pies
    > kochał się ze swoim panem/panią, niż miałby wałęsać się po ulicy i szukać
    > szczęścia u innych psów, które równie dobrze mogą go zagryźć, zarazić
    > wścieklizną, pchłami itp. itd. Zoofilia, która nie sprawia bólu
    > zwierzęciu,
    > nie jest wcale sprzeczna z normami etycznymi.

    Potem został obśmiany i próbuje zatopić grupę posądzając o rasizm.
    Sam prawdopodobnie "produkuje" część antysemickich postów.

    Co robi się zazwyczaj z takim trollem?

    Pozdrawiam

    Oszołom

  • 8. Data: 2005-12-06 15:30:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Oszołom,

    Tuesday, December 6, 2005, 2:09:36 PM, you wrote:

    [...]

    > Osoba: aty196.neoplus.adsl.tpnet.pl wpuszczała na pl.soc.polityka takie oto
    > wywody:

    Chciałbym niueśmiało przypomnieć, że neostrada przydziela IP dość
    chaotycznie i jedyne co _może_ łączyć te osoby, to bliskość
    zamieszkania.

    Myslę, ze wielu czytelników tej grupy byłoby wdzięcznych za
    nieprzenoszenie dyskusji i argumentacji z pl.soc.polityka tutaj.

    Na szczęście sam pomysł zamknięcia jakiejkolwiek grupy z powodu
    głoszonej na niej poglądów jest po prostu smieszny. Dyskutowanie na
    ten temat jest zbędne.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2005-12-06 18:44:00
    Od: "kEx" <j...@o...pl>

    > Samo google zwraca 56.800 wyników
    > obrazujących ogrom antysemityzmu, rasizmu i ksenofobii panujących na tej
    > grupie : http://tinyurl.com/7p858

    kpisz sobie? zwracanie postu zawierajacego okreslenie pewnej grupy etnicznej
    + jej odmian determinuje "antysemityzmu, rasizmu i ksenofobii " ?

    puknij sie w leb.

  • 10. Data: 2005-12-07 07:06:49
    Od: "rympal" <§r...@w...pl§>

    > Hello Oszołom,

    > Myslę, ze wielu czytelników tej grupy byłoby wdzięcznych za
    > nieprzenoszenie dyskusji i argumentacji z pl.soc.polityka tutaj.

    padl glos za zamknieciem psp
    Pan Oszolom wyjasnil o co chodzi
    dyskusja nie zostala tu przeniesiona -ciekawi moga poczytac na psp
    wszystko jasne...

    pozdrawiam
    Piotr Rymsza