  • 1. Data: 2009-01-31 16:09:43
    Temat: play - internet - szybkosc w wawie
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    jak chodzi wam internet w play w wawie? mnie ostatnio strasznie slamazarnie
    (wawa - ursynow - rejon stacji metra stoklosy)

    np. teraz zrobilem test przy pomocy http://www.speedtest.pl/ i wyszlo 160
    kbps, podobnie pokazuje ten ichni programik play online (i gdzie tu
    obiecywane 1 Mbps, swoja droga takiej predkosci nigdy nie mialem, najwiecej
    dochodzilo do 600-700 kbps)

  • 2. Data: 2009-01-31 19:38:17
    Temat: Re: play - internet - szybkosc w wawie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    lbz pisze:
> [...]
    > kbps, podobnie pokazuje ten ichni programik play online (i gdzie tu
    > obiecywane 1 Mbps, swoja droga takiej predkosci nigdy nie mialem, najwiecej

    Obiecane masz do 1Mbs i taka predkosc masz

  • 3. Data: 2009-01-31 19:46:38
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > Obiecane masz do 1Mbs i taka predkosc masz

    No wlasnie nie bardzo, bo jakies 5-10 razy wolniej. Oczywiscie mozna trzymac
    sie slowka "do", ale sa granice, rownie dobrze Play moglby mowic, ze
    predkosc jest do 7,2 Mbps a zapewniac w praktyce 1 kbps.....

    Ale pytalem nie o to, tylko jaka w praktyce osiagaja predkosc mieszkancy
    wawy.

  • 4. Data: 2009-01-31 20:02:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    lbz pisze:

> [...]
    > predkosc jest do 7,2 Mbps a zapewniac w praktyce 1 kbps.....
    >
    > Ale pytalem nie o to, tylko jaka w praktyce osiagaja predkosc mieszkancy

    Zalezy u mnie zaleznie od pory dnia miedzy 100-1000kbs tak poprostu jest

  • 5. Data: 2009-02-02 20:51:40
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    teraz nawet setki nie wyciaga :( (mowie oczywiscie o 100kpbs), co za
    badziew!