  • 1. Data: 2009-01-31 16:12:15
    Temat: aplikacja play online na innym koncie niz administratora
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    czy probowaliscie uruchamiac aplikacje play online (dostarczana z internetem
    w play do laczenia sie z siecia) na innym koncie niz konto administratora w
    windows xp? mnie niestety sie wiesza (na koncie admina chodzi bez
    problemow), probowalem meczyc bok, ale odpowiadaja same bzdury nie na temat

    poczatkowo myslalem, ze to cos z uprawnieniami do katalogow, ale dalem
    wszystkim pelne uprawnienia do katalogu gdzie jest ta aplikacja i nie
    pomoglo

    jakies inne pomysly?

  • 2. Data: 2009-02-02 20:48:39
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

> [...]
    >
    > poczatkowo myslalem, ze to cos z uprawnieniami do katalogow, ale dalem
    > wszystkim pelne uprawnienia do katalogu gdzie jest ta aplikacja i nie

    nikt nie mial podobnego problemu? co moze byc powodem?