  • 1. Data: 2013-06-07 15:35:26
    Temat: playowi coś padło? w bilingach nie widzę kto do mnie dzwonił
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    https://24.play.pl/Play24/billing.htm
    nie ma nigdzie kto do mnie dzwonił tylko Rozm. przych.
    potrzebuje do 3 osób przedzwonić
    i inaczej nie znajdę jak tylko na tej stronie
    a teraz chyba coś im padło i nie pokazuje numerów

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info

  • 2. Data: 2013-06-07 16:26:15
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 7 Jun 2013 15:35:26 +0200, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

> [...]
    >potrzebuje do 3 osób przedzwonić
    >i inaczej nie znajdę jak tylko na tej stronie
    >a teraz chyba coś im padło i nie pokazuje numerów

    Chyba korzystamy z innej wersji play24, w bilingach zawsze były numery
    rozmów wychodzących ale przy rozmowach przychodzących nigdy nie było
    numeru, zawsze pisało tylko że rozmowa przchodząca tak jak wygląda to
    u ciebie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-06-07 17:22:43
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Tak potwierdzam Prawo na to nie zezwala

  • 4. Data: 2013-06-07 17:57:51
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak potwierdzam Prawo na to nie zezwala

    ale plajta i jak mam teraz oddzwonić do tych ludzi
    jak nie znam numerów
    koma nie zapamietala, strona nie, notes zgubiony, no lipa jak h

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info

  • 5. Data: 2013-06-07 18:46:45
    Temat: Re: playowi co? pad?o? w bilingach nie widz?to do mnie dzwoni?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Jun 2013 17:22:43 +0200, kowtow napisał(a):
    > Tak potwierdzam Prawo na to nie zezwala

    A jakis cytat moze ?

    To pewnie i komorka nie moze zapamietywac rejestru nr przychodzacych

    Tak czy inaczej - chyba zaden polski operator tego nie pokazywal.

    J.

  • 6. Data: 2013-06-07 20:06:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-06-07 18:46, J.F. pisze:

    > A jakis cytat moze ?
    >
    > To pewnie i komorka nie moze zapamietywac rejestru nr przychodzacych
    >
    > Tak czy inaczej - chyba zaden polski operator tego nie pokazywal.

    Orange pokazywało.

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-06-07 20:32:15
    Temat: Re: playowi co? pad?o? w bilingach nie widz? kto do mnie dzwoni?
    Od: K <...@...c>

    W dniu 07-06-2013 17:22, kowtow pisze:
    > Tak potwierdzam Prawo na to nie zezwala

    od kiedy?

  • 8. Data: 2013-06-07 20:32:47
    Od: K <...@...c>

    W dniu 07-06-2013 20:06, animka pisze:

    > Orange pokazywało.

    gadugadu tez, nawet te zastrzezone.

  • 9. Data: 2013-06-07 21:28:45
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > od kiedy?
    Ja tylko informuje Nie udzielam odpowiedzi Poszukaj sobie

  • 10. Data: 2013-06-07 22:07:22
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > A jakis cytat moze ?
    >
    > To pewnie i komorka nie moze zapamietywac rejestru nr przychodzacych
    >
    > Tak czy inaczej - chyba zaden polski operator tego nie pokazywal.
    >
    > J.

    Tlenofon, freeconet pokazują.