  • 11. Data: 2013-06-07 23:50:13
    Temat: Re: playowi co? pad?o? w bilingach nie widz? kto do mnie dzwoni?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 7 Jun 2013 21:28:45 +0200, kowtow napisał(a):

    > Ja tylko informuje Nie udzielam odpowiedzi Poszukaj sobie

    raczej dezinformujesz

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2013-06-08 00:10:24
    Temat: Re: playowi coś padło? w bilingach nie widzę kto do mnie dzwonił
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 7 Cze, 17:22, "kowtow" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Tak potwierdzam Prawo na to nie zezwala

    Bzdura

    Ircys

  • 13. Data: 2013-06-08 12:15:51
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    > https://24.play.pl/Play24/billing.htm
    > nie ma nigdzie kto do mnie dzwonił tylko Rozm. przych.
    > potrzebuje do 3 osób przedzwonić
    > i inaczej nie znajdę jak tylko na tej stronie
    > a teraz chyba coś im padło i nie pokazuje numerów

    czyli widzę trzeba sie pożegnać z dziadowską siecią

    wie ktoś czy virgin pokazuje w bilingu przychodzące numery?

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info

  • 14. Data: 2013-06-08 12:30:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

    > wie ktoś czy virgin pokazuje w bilingu przychodzące numery?

    Żaden operator komórkowy w PL nie pokazuje na bilingu numerów
    przychodzących. Kropka.

  • 15. Data: 2013-06-15 14:46:05
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 7 Jun 2013 17:22:43 +0200, kowtow napisał(a):

    > Tak potwierdzam Prawo na to nie zezwala

    w voip jest taka usługa, logujesz sie i widzisz kto dzwonił

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/index4.php

  • 16. Data: 2013-06-25 08:45:19
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Żaden operator komórkowy w PL nie pokazuje na bilingu numerów
    > przychodzących. Kropka.

    play pokazywał, ale od jakiegoś czasu może z 6 m-cy nie pokazuje

    --=olo=--

  • 17. Data: 2013-06-25 22:33:16
    Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl>

    Gdyby to była płatana usługa to zapewne by pokazywało ;) Play tłumaczy
    prawem. Gadałem z mądrym ode playa. Był taki pewny że takiej usługi nigdzie
    nima ;( Tak tak pokazywał, abo z ery też, jak teraz nie wiem. Play kiedyś
    też pokazywał. Podobnie na to trafiłem jak autor, koniecznośc zadryndania a
    tu pane lypa lypa.
    Zdrówka