  • 1. Data: 2009-01-02 15:15:42
    Temat: podwojenie doladowania era
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl>

    Witam grupowiczow.

    Chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś z grupowiczów otrzymał podwojenie
    doładowania w tak taku?

    Z góry wielkie dzieki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2009-01-02 15:29:08
    Temat: Re: podwojenie doladowania era
    Od: "Zencher" <z...@w...pl>

    Tak

  • 3. Data: 2009-01-03 15:09:50
    Od: ".." <..@..>

    "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl> wrote in message
    > Witam grupowiczow.
    >
    > Chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś z grupowiczów otrzymał podwojenie
    > doładowania w tak taku?
    >
    > Z góry wielkie dzieki za odpowiedzi
    Ja dostalem 2 stycznia na dwa telefony w Tak Tak....

  • 4. Data: 2009-01-04 07:32:58
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczow.
    >
    > Chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś z grupowiczów otrzymał podwojenie
    > doładowania w tak taku?

    3 stycznia 2 telefony

    MarkX

  • 5. Data: 2009-01-04 16:12:35
    Od: "skrot" <s...@i...pl>

    > Chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś z grupowiczów otrzymał podwojenie
    > doładowania w tak taku?

    Tak, 2 stycznia...

  • 6. Data: 2009-01-06 22:12:33
    Od: "polak maly" <p...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Witam grupowiczow.
    >
    > Chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś z grupowiczów otrzymał podwojenie

    Tak, 2-go stycznia na czterech numerach. :-)

    --
    PM

    mail: http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/8%708

    Archiwum grupy telefonia.gsm: http://niusy.onet.pl/pl.misc.telefonia.gsm

  • 7. Data: 2009-01-07 09:38:35
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Fikier <g...@p...pl> napisał(a):

    > Witam grupowiczow.
    >
    > Chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś z grupowiczów otrzymał podwojenie
    > doładowania w tak taku?
    >
    > Z góry wielkie dzieki za odpowiedzi

    Tak, 3 stycznia kwotą 150 pln :)

  • 8. Data: 2009-01-10 08:34:59
    Od: pikraj <b...@c...net>

    On 2 Sty, 07:15, "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl> wrote:
    >     Witam grupowiczow.
    >
    > Chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś z grupowiczów otrzymał podwojenie
    > doładowania w tak taku?
    >
    > Z góry wielkie dzieki za odpowiedzi

    ja nie otrzymalem doladowania na zaden z trzech numerow TakTak. Wg
    regulaminu termin realizacji przez ERE dodatkowego doladowania minal
    9.1.2009

  • 9. Data: 2009-01-10 09:21:47
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl>

    Użytkownik "pikraj" <b...@c...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    ja nie otrzymalem doladowania na zaden z trzech numerow TakTak. Wg
    regulaminu termin realizacji przez ERE dodatkowego doladowania minal

    ja rowniez nie dostalem do dnia dzisiejszego dlatego chcialem sie dowiedziec
    czy wszyscy dostali. Jednak bedzie trzeba walczyc o swoja naleznosc.
    Dzwonilem przed chwileczka i maja jakas awarie i trzeba bedzie to podwojne
    doladowanie recznie doladowac na koncie ma sie pojawic w przeciagu 7 dni
    roboczych

  • 10. Data: 2009-01-10 13:57:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Jan 2009 00:34:59 -0800 (PST), pikraj wrote:
    >ja nie otrzymalem doladowania na zaden z trzech numerow TakTak. Wg
    >regulaminu termin realizacji przez ERE dodatkowego doladowania minal
    >9.1.2009

    Sa jeszcze gdzies publikowane ilosci klientow operatorow ?
    Ciekawie byloby zobaczyc efekty :-)

    J.